به نقل از روابط عمومی انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان:
هر ساله زنجانی ها در هر چه بهتر برگزار شدن برنامه های ماه محرم انجمن کلیوی، اقدام به توزیع غذای نذری در پایگاه های این انجمن می کنند.
کد خبر: ۸۷۶۲۳۲۲
|
۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان در ایام محرم (۸ لغایت ۱۲ محرم) و در راستای جمع آوری احسان و نذورات مردمی اقدام به استقرار پایگاه هایی واقع در مسیر حرکت دسته جات عزاداری کرد.

در این پایگاه ها مردم عزادار و مسئولان با حضور خود، ضمن انجام تست قند خون و فشارخون، کمک های خود را به صندوق های جمع آوری کمک های مردمی واریز کردند که در این میان روز دوشنبه ۱۹ مهر ماه مصادف با عصر تاسوعا "دکتر محسن علیمردانی” نماینده سابق و "دکتر علی وقف چی” نماینده جدید زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران نهادها و دستگاه های دولتی در پایگاه های جمع آوری احسان انجمن کلیوی حضور یافتند.

انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان شاهد حضور مستمر مدیر انجمن، کارکنان و خیّرین و همکاری آنان از جمله بهزاد وفا، یونس بازرگان، رضا رجبیون و احمد برادری در پایگاه های محرم بود و بیماران کلیوی از جمله "معصومه الماسی” (بیمار پیوند کلیوی که متولد ۸۱ است و در سال ۹۳ با کمک های بی دریغ مردم خیّر پیوند کلیه کرد.) نیز در این پایگاه ها حضور پرشور داشتند.

گفتنی است در این پایگاه ها همیاران انجمن کلیوی علاوه بر انجام تست قند خون، فشار خون و مشاوره بیماری کلیه از مراجعه کنندگان و دریافت نذورات و احسان مردمی، اقدام به توزیع بروشورهای تبلیغاتی و فرهنگی نیز کردند.

شایان ذکر است در جهت هر چه بهتر اجرا شدن این برنامه، روز یکشنبه ۱۱ مهر ماه جلسه توجیهی مسئولان و همیاران پایگاه ها برگزار شد و از همیاران خیّر در این زمینه دعوت به عمل آمد.

در این جلسه نسرین بیات، اکرم ابراهیم خانی، فرح سلمانیان و اختر سرشار به عنوان مسئول پایگاه های محرم انتخاب شدند و خانم ها پزشکی، تاجیک، خانمحمدی و دیگر اعضای کمیته بانوان نیز در کنار همیاران جوان و خیّر در این پایگاه ها حضوری چشمگیر داشتند.

یادآور می شود هر ساله همشهریان زنجانی نیز در هر چه بهتر برگزار شدن برنامه های ماه محرم انجمن کلیوی، اقدام به توزیع غذای نذری در پایگاه های این انجمن کردند.

ارسال نظرات