خبرهای داغ:

برگزاری دوره اول لیگ والیبال بانوان بسیج شاهرود

دوره اول لیگ والیبال بانوان بسیج شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۶۲۲۵۶
|
۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵

فاطمه نیک خواه سرپرست فنی مسابقات لیگ والیبال بسیج خواهران شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری مرحله اول گروهی لیگ بانوان بسیج اظهار کرد: در این مسابقات 39 تیم در سه گروه سیزده تیمی در سالن ورزشی بسیج شهید همت باشگاه مقاومت سپاه شاهرود با یکدیگر به رقابت می پردازند.

وی افزود: این مسابقات بصورت گروهی برگزار می شود که تا بهمن ماه این مسابقات ادامه خواهد داشت و از هر گروه دو تیم به مرحله نهایی حضور یافته که بصورت گروهی در یک گروه رقابت و تیم های اول و دوم و سوم مشخص می شود.

نیک خواه خاطر نشان کرد: این مسابقات در روزهای پنجشنبه و جمعه هر هفته برگزار و تیم ها بصورت گروهی با یکدیگر رقابت می پردازند که هر تیم یک مسابقات در هر گروه برگزار نموده اند.

وی تصریح کرد: لیگ والیبال خواهران بسیج شهرستان برای اولین بار توسط بسیج و سپاه اجرا می شود و برگزاری مسابقات والیبال بانوان بعد از وقفه ای یکساله در شهرستان برگزار شده است.

سرپرست فنی لیگ والیبال بسیج بانوان شهرستان شاهرود با اشاره به اهداف برگزاری این مسابقات گفت: ترویج اخلاق در ورزش و تاکید بر اهمیت ورزش برای بانوان و ترویج منش و تفکر بسیجی بین ورزشکاران حرفه ای از اهداف برگزاری این مسابقات است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها