بسته های حمایتی از کشاورزان در جهت توسعه پایدار

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری از اختصاص بسته های حمایتی برای کشاورزان و بهره برداران این بخش در جهت توسعه پایدار خبرداد.
کد خبر: ۸۷۶۲۲۴۶
|
۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ دکتر ذبیح الله غریب گفت: خرید تضمینی سیب زمینی، جو، گندم و ذرت را هرسال در جهت حمایت از این بخش اجرا می کند، که یکی از بسته های حمایتی وزارت جهادکشاورزی در جهت حمایت از بهره بردارن و کشاورزان این بخش می باشد.

وی، با اشاره به اینکه قیمت جهانی گندم هم اکنون 850 تومان است، افزود: هم اکنون خرید تضمینی گندم با قیمت 1270تومان توسط وزارت جهادکشاورزی انجام می شود، که هرکیلو 400تومان جهت حمایت از گندم کاران یارانه پرداخت می شود.

دکتر غریب اظهار کرد: یکی دیگر از بسته حمایتی وزارت جهاد کشاورزی براساس توافقی که انجام شده معامله محصولاتی از جمله جو از طریق بورس می باشد که کشاورز قیمت پایه محصول خود را دریافت می کند و پس از تامین اعتبار از یارانه درنظر گرفته شده از طریق وزارت جهادکشاورزی هم استفاده می کند.

وی، بیان کرد: کلیه واحد ها در حوزه مکانیزاسیون، کشت های متراکم، پرورش ماهی در قفس، از تسهیلات 15درصد می توانند استفاده کنند و همچنین کلیه تسهیلات دریافتی که دچار خسارت شدند بدون اخذجریمه یک سال تمدید شده است و در این راستا در سال گذشته حدود 30میلیارد تومان استمهال شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار