مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خلیل آباد گفت: در بحث قراردادهای نفتی اگر تذکر مقام معظم رهبری نبود، چه بسا شاهد قراردادهای کرسنت بسیاری می شدیم که نه تنها منافعی برای کشور نداشت بلکه ضررهای فراوانی را نیز متحمل می شدیم.
کد خبر: ۸۷۶۲۲۱۲
|
۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸
حجت الاسلام علی نوری، در گفتگو با خبرنگار  خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، در خصوص قراردادهای جدید نفتی اظهار داشت: نظام و انقلاب ما زمانی به پیروزی رسید که از رهبری قدرتمند و از پشتوانه مردمی و اتحاد رهبر و امت برخوردار بود. از آنجایی که حفظ و تثبیت نظام از خود انقلاب و نظام مهم تر است برخی امور باید رعایت شود که به حفظ و تثبیت نظام کمک کند.

وی با بیان اینکه علاوه بر این ایران تنها نظام و کشوری است که در دنیای کنونی از مردم سالاری واقعی برخوردار است ، خاطر نشان کرد: یعنی وقتی مردم صادقانه پای صندوق های رأی رفته و آزادانه به هر فردی که دوست دارند رأی می دهند انتظار این است منتخبین ملت خود را پایبند به احترام و تکریم مردم بدانند.

نوری همچنین در ادامه تصریح کرد: تکریم به چه معنا؟ به این معنا که وقتی مردم ولی نعمت شدند ما باید بیشترین تلاش خود را معطوف به حفظ و حمایت از منافع این مردم و نظام داشته باشیم، در تعارض بین منافع مردم و مسئولین و دول خارجی باید نظر مردم تأمین شود.

وی با تاکید برای اینکه منتخبین و مسئولین کشور باید این مسئولیت کنونی شان را امانتی بدانند که همین ملت به ودیعه به دست آنها داده است، بیان کرد: علاوه بر این همان مسئولان و مدیران و سران، مردم را مخزن اسرار بدانند و کوچکترین کاری که برای مردم انجام می شود آنها در جریان بگذارند تا هم از شایعات جلوگیری و هم دهان رسانه های معاند بسته شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه خلیل آباد بیان داشت: همچنین اعتماد بین مسئولین و مردم شکل بگیرد چرا که تنها چیزی که می تواند مردم را به نظام و انقلاب دلگرم کند که تا پای جان در کنار نظام و انقلاب و رهبر بمانند همین اعتماد است.

وی گفت: بارها شاهد بوده و هستیم که رهبر عظیم الشأن انقلاب تأکید فراوان دارند که مسئولین کاری نکنند که به اعتماد مردم ضربه بخورد؛ مثلاً اختلافات رده بالا را به میان مردم کشیده نشود یا موضوع حقوق های ظالمانه بعضی از مدیران که اگر بررسی دقیق صورت نگیرد و نتایج اطلاع رسانی نشود ظلم بزرگی به نظام شده است.

حجت الاسلام نوری در ادامه عنوان کرد: علاوه بر این در قراردادهایی که دولت با شرکتهای داخلی و خارجی می بندد اگر امکان داشته باشد و مسئله محرمانه ای نباشد که دشمنان از آن سوء استفاده کنند باید اطلاع رسانی شود تا ملت بدانند منتخبین آنها با سعی و کوشش فراوان در حال تأمین منافع آنها هستند.

این مقام مسئول تاکید کرد: ولی متأسفانه در بحث قراردادهای نفتی که صورت پذیرفته اگر تذکر مقام معظم رهبری نبود، معلوم نبود چه اتفاقاتی می افتاد و چه بسا شاهد قراردادهای کرسنت بسیاری می شدیم که نه تنها منافعی برای کشور و مردم در برنداشت بلکه ضررهای فراوانی را نیز متحمل می شدیم.

وی در ادامه ابراز داشت: ولی برادران دست اندرکار وزارت نفت نه اینکه مردم شریف را قابل ندانستند که شفاف سازی و اطلاع رسانی نمایند بلکه به نمایندگان ملت هم ریز قراردادها را نشان ندادند تا از منافع مردم پاسداری شود.

حجت الاسلام نوری در پایان خاطر نشان کرد: این نکته قابل توجه است اگر بنا بر این باشد که درهر دوره ریاست افراد بر وزارتخانه ها یا سایر ادارات با یک سری از اعمال و کارها و قراردادهای مخفی به بخشی از افکار عمومی جامعه بی اعتمادی تزریق کنیم تا کی می توانیم به نظام و انقلاب مان که یک نعمت الهی است کمک کنیم. بر فرض اگر در صدد جبران نواقص و ترمیم بی اعتمادی ها بر آمدیم کی و چه زمان وقت می برد که خدا می داند؟
ارسال نظرات
پر بیننده ها