فرمانده سپاه ناحیه تربت جام در گفتگو با"بسیج":

حکام سعودی، عزاداری سوگواران حسینی را هم مثل برائت از مشرکین حجاج برنتابیدند

فرمانده سپاه ناحیه تربت جام با محکوم کردن کشتار مردم یمن بیان داشت: امروز حکام مرتجع سعودی عزاداری سوگواران حسینی در صنعا را هم مثل آیین برائت از مشرکین حجاج در منا برنتابیدند.
کد خبر: ۸۷۶۲۲۰۴
|
۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷
سرهنگ پاسدار ابوطالب جوان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار داشت: رژیم منفور سعودی بار دیگر با کشتار مردم بی گناه نشان داد که نامی از مسلمانی و انسانیت نبرده و حتی عزادارای مردم صنعا در یمن را مانند آیین برأت از مشرکین حجاج کشورهای اسلامی در منا بر نتابیدند و هم سو با استکبار جهانی و صهیونیست بین الملل در ماه های حرام مسلمانان را به شهادت رساندند که این فاجعه هولناک محکوم است.

وی با اشاره به لزوم هوشیاری اُمت اسلامی نسبت به توطئه ها شبکه خبیث استکبار و صهیونیست که آل سعود مجری آن است، تأکید کرد: باید آحاد اُمت اسلامی نسبت به جنایت ددمنشانه و جنون آمیز در صنعا و پرده برداشتن از چهره منافقینی که مدعی خادمین حرمین شریفین را دارند اعلام انزجار کنند.

فرمانده سپاه تربت جام گفت: ملت شریف و با بصیرت ایران اسلامی حمایت از مقاومت ملل مسلمان بویژه مردم مظلوم و انقلابی یمن در برابر جنایات صهیونیستی آل سعود را وظیفه خود می داند و مظلوم خواهی و ظلم ستیزی درسی است که از مکتب امام حسین (ع) آموختیم.

وی ضمن قدردانی از عزاداران حسینی در آیین های سوگواری دهه اول محرم این شهرستان افزود:محرم و صفر اوج دلدادگی و محبت مردم تشیع و تسنن نسبت به پاسداست شعائر اسلامی و عرض ارادات به ساحت مقدس اهل بیت عصمت و طهارت (ع) بویژه امام حسین (ع) است.

وی ادامه داد: با ابلاغ فرمانداری به مسئولان ادارات و نهاد ها ویژه برنامه های فرهنگی وعزاداری این ناحیه از محوری ترین آیین های سوگواری دهه اول محرم در شهرستان بود که نقش علما، شاعران آیینی تشیع و تسنن ، کانون های بسیج هنرمندان و بسیج مداحان در کیفی سازی آن بسیار تأثیر گذار بود.

این مقام مسئول فرهنگی نظامی یاد آور شد: نیروهای مسلح و بسیج مردمی شهرستان ضمن تأمین امنیت و آرامش عزاداران حسینی و ثبات منطقه ، حفظ و صیانت از ارزش های اسلامی و انقلاب را مهمترین دستاورد قیام امام حسین(ع) در احیای فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر دانسته و در اجرای بهتر آن می کوشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار