امام جمعه خرم آباد در سوادکوه:

ایستادگی ما موجب تقویت جبهه مقاومت و محافظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

میر‌عمادی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم، مردانه ایستادند و افتخار‌آفرینی کردند، اظهار کرد: ایستادگی ما باعث سر‌بلندی، محافظت از دستاورد‌های انقلاب اسلامی و تقویت جبهه عظیم مقاومت در جهان شد و نتیجه مقاومت ما ذلت و خواری آمریکا است.
کد خبر: ۸۷۶۲۱۳۵
|
۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، نماینده ولی فقیه در استان لرستان به دیدار برخی از مرتبطان فتنه با مقام معظم رهبری در سال 88 اشاره کرد و گفت: برخی‌ها خوب می‌فهمند ولی خوب عمل نمی‌کنند و شهدا اهل ایمان و معرفت بودند و به صورت نیکی عمل کردند.

حجت‌الاسلام سید‌احمد میر‌عمادی در نخستین سالگرد شهادت سید‌ روح‌الله عمادی با اشاره به اینکه دنیا محل آزمایش است و شهدا زیبا فهمیدند و عمل کردند، گفت: قیام و پیام، دو بخش واقعه کربلا بود که امام حسین (ع) برای مبارزه با فساد، تبعیض و احیای ارزش‌های دینی و زینب کبری (ع) برای انتقال پیام قیام امام حسین (ع) تلاش و مجاهدت کردند.

وی با اشاره به بخشی از وصیت‌نامه شهید سید‌ روح‌الله عمادی که (گاهی شهید شدن آسان‌تر از زنده ماندن است)، افزود: زیبایی در دیدن و عمل کردن از وصیت‌نامه این شهید مشخص است.

حجه الاسلام میرعمادی با اشاره به اینکه برخی‌ها می‌گویند که « آمریکا، گاو است و نباید با شاخ گاو بازی کرد »، اظهار کرد: ملت ایران 37 سال قبل شاخ آمریکا را شکستند و در تسخیر لانه جاسوسی و دستگیری سربازان آنها در خلیج‌فارس هم باز باعث گریه آمریکا شدند.

امام جمعه خرم‌آباد به دلایل فتنه خوارج اشاره کرد و افزود: عدم وجود تحلیل سیاسی و بصیرت به عنوان عامل مهم ایجاد فتنه خوارج و زیرفشار قرار گرفتن حضرت علی (ع) به عنوان قدرتمند‌تر‌ین فرد دوران بود.

میر‌عمادی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم، مردانه ایستادند و افتخار‌آفرینی کردند، اظهار کرد: ایستادگی ما باعث سر‌بلندی، محافظت از دستاورد‌های انقلاب اسلامی و تقویت جبهه عظیم مقاومت در جهان شد و نتیجه مقاومت ما ذلت و خواری آمریکا است.

وی با اشاره به اینکه پرچم اسلام ناب در دست ما است و در عزاداری‌های حسینی کشمیر، لبیک یا خامنه‌ای بیان می‌شود، افزود: مقام معظم رهبری، امید ملت‌های زیر فشار است و صداقت در سرباز ولایت بودن، درسی است که شهدای مدافع حرم برای ما به ارمغان آوردند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه غدیر و عاشورا ظرفیت عظیم ملت ما است و بیان این مطلب مقام معظم رهبری که «انقلابی باشید» بیانگر آن است که برخی‌ها سرباز صادق ولایت نبودند، گفت: ضعف اقتصاد با اجرای اقتصاد مقاومتی و سپردن کار‌ها به بسیجیان و حزب‌اللهی‌ها قابل حل است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار