اردو ی راهیان نور با حضور دانش‌آموزان مدارس شهرستان فریدونکنار اعم از دختر و پسر برگزار خواهد شد که در مناطق عملیاتی دفاع مقدس از یادمان‌های عملیاتی جنوب کشور بازدید می‌کنند.
کد خبر: ۸۷۶۲۱۰۹
|
۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مدیر آموزش و پرورش شهرستان فریدونکنار با اشاره به نقش برجسته اردوهای راهیان نور در آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: اردوی راهیان نور دانش‌آموزی یک عملیات بزرگ فرهنگی است که با همکاری سپاه و آموزش و پرورش انجام می‌شود.

سید عظیم اسماعیل‌زاده اظهار کرد: نخستین مرحله از اعزام کاروان‌های دانش‌آموزی فریدونکنار به اردوهای راهیان نور در سال جاری برگزار شده است.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان کمتر از شهادت نیست» افزود: عطر شهیدان، خود به خود هر قلب پاکی را به سمت خودش می‌کشاند و جذب می‌کند.

اسماعیل‌زاده بیان کرد: اعزام کاروان راهیان نور، با حضور قشر جوان و نوجوان، فرصت بسیار ارزشمندی است تا آنها را با رشادت‌های رزمندگان در جریان هشت سال جنگ تحمیلی آشنا کند.

وی تصریح کرد: 80 نفر از دختران دانش‌آموز دبیرستانی شهرستان فریدونکنار با دو دستگاه اتوبوس به اردوی راهیان نور غرب کشور اعزام شدند.

اسماعیل‌زاده خاطرنشان کرد: مدت این اردو چهار روزه بوده و دانش‌آموزان طی این سفر از یادمان‌های ارتفاعات بازی‌دراز، پاوه، یادمان عملیات مرصاد، پادگان ابوذر و یادمان مطلع‌الفجر بازدید می‌کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فریدونکنار گفت: این اردو در مراحل بعد با حضور دانش‌آموزان دیگر مدارس شهرستان فریدونکنار برگزار خواهد شد و دانش‌آموزان اعم از دختر و پسر از یادمان‌های عملیاتی جنوب کشور بازدید می‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها