نمایشگاه " ازکربلا سرخ شهادت تا کربلای سبز بصیرت " روضه ای تصویری از واقعه کربلا و عاشوراست که به همت پایگاه مسلم بن عقیل (ع)ناحیه مراغه استان آذربایجان شرقی در این شهربرپا شده است.
کد خبر: ۸۷۶۲۰۴۹
|
۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۱
به گزارش سرویس بسیج مساجد ومحلات خبرگزاری بسیج،  نمایشگاه " ازکربلا سرخ شهادت تا کربلای سبز بصیرت "  به صورت روضه و به روایت تصویرهمزمان با ایام ماه محرم برای چهاردهمین سال و با حضور مسئولین شهرستان مراغه در استان آذربایجان شرقی برگزار شد. 

  " عبدالله کنعانی"  فرمانده حوزه نصرمراغه هدف از ایجاد این نمایشگاه را ترویج فرهنگ عاشوراعنوان کرد وگفت: دربرپایی این نمایشگاه تلاش شده واقعیت های کربلا و عاشورا به وسیله هنرهای تجسمی بازدید کنندگان نشان داده شود.

"عبدالله کنعانی"  ترویج سبک زندگی اسلامی و احیای امر به معروف و نهی از منکر را ازدیگر اهداف این نمایشگاه دانست و افزود: این نمایشگاه چند سال متوالی درایام محرم در یک فضای مناسب برای احیای فریضه واجب فراموش شده امر به معروف و نهی ازمنکر برگزار شده است تا بتوانیم گامی برای احیای آن برداریم.

وی گفت: نمایشگاه  " ازکربلای سرخ شهادت تا کربلای سبز بصیرت " نسبت به سال های گذشته متفاوت بوده و در آن از وصایا و عکس های شهدای مدافع حرم این شهرستان نیز استفاده شده است.

لازم به ذکر است: این نمایشگاه توسط گروه فرهنگی ثارالله پایگاه مسلم بن عقیل (ع) برپا شده و به مدت ۱۵ روز از ساعت ۹ صبح تا ۲۴ شب برای بازدید عموم مردم دایر است.

تصاویر کامل خبر در ادامه ...

انتهای پیام/گ

ارسال نظرات