حجت الاسلام دیباجی در گفت‎وگو با «بسیج»:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان اردویی بسیج گفت: باید سکوت در خصوص جنایت عربستان در یمن شکسته شود و متاسفانه منافع بسیاری امروز در همین سکوت است
کد خبر: ۸۷۶۱۹۹۴
|
۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۲
حجت‌الاسلام دیباجی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان اردویی بسیج در گفت‎وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با محکوم کردن حملات بی رحمانه رژیم آل سعود به یمن اظهار داشـت: بیش از یک سال و نیم است که عربستان سعوی بی رحمانه به مردم یمن حمله می کند و افراد بیگناه را به خاک و خون می کشد و نباید در مقابل این جنایت های سکوت کرد.

وی ادامه داد: شیعیان یمن مشغول عزاداری بودند که مورد حمله ای وحشیانه قرار گرفتند و انسان های بی گناهی در جریان حمله اخیر سعودی جان خود را از دست دادند و این گونه جنایات حاصل کینه دیرنه آمریکا و همدستانش از مسلمانان است.

حجت الاسلام دیباجی با بیان اینکه عقبه مسلمان کشی عربستان، منافع سیاسی و مادی دارد، خاطر نشان کرد: دشمن امروز به گونه ای عمل کرده که امروز بسیاری از کشورهای اسلامی را شستشوی مغزی داده و آنها را وادار کرده به جنگ با مسلمان کرده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان اردویی بسیج در پایان ابراز داشت: باید سکوت در خصوص جنایت عربستان در یمن شکسته شود و متاسفانه منافع بسیاری امروز در همین سکوت است و همین منافع مادی و سیاسی زمینه ساز نادیده گرفتن جنایت های امروز عربستان در یمن شده است.
ارسال نظرات