حجت الاسلام مصائبی در گفت‎وگو با «بسیج»:

بسیج دانشجویی متشکل از جوانان مومن و انقلابی است

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در بسیج دانشجویی قزوین گفت: بدنه بسیج دانشجویی، جوانانی مومن و دردمند هستند که این مطالبه گری و عدالت خواهی جزء ویژگی های این دوره سنّی است.
کد خبر: ۸۷۶۱۹۸۷
|
۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۷
حجت‌الاسلام علی مصائبی مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در بسیج دانشجویی قزوین در گفت‎وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه با بیان اینکه اگر فریضه امر به معروف و نهی از منکر به خوبی در جامعه ایفا شود استواری دین اتفاق می‌افتد، افزود: وقتی در جامعه امر به معروف و نهی از منکر احیا شد یعنی اسلام در آن جامعه رونق دارد و دیگر فساد، گناه و... میدانی برای جولان نخواهد داشت.

وی ادامه داد: عاشورا یک خط سیر حقیقی و ادامه دار است و ما باید از عاشورا درس بگیریم و ادامه دهنده راه ابا عبدالله الحسین علیه السلام باشیم.

حجت الاسلام مصائبی در ادامه با اشاره به اهمیت برنامه های بسیج دانشجویی تاکید کرد: برنامه های مختلفی در بسیج دانشجویی تدارک دیده شده و همه این برنامه ها با ابزاری به اسم مطالبه گری، عدالت خواهی و جنبشی پیش می رود.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در بسیج دانشجویی قزوین در پایان افزود: بدنه بسیج دانشجویی، جوانانی مومن و دردمند هستند که این مطالبه گری و عدالت خواهی جزء ویژگی های این دوره سنّی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار