راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری شهرداری یاسوج

برای نخستین بار طی آیینی سیستم اتوماسیون اداری در شهرداری یاسوج راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۸۷۶۱۹۵۰
|
۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۱

صبح امروز سیستم اتوماسیون اداری در شهرداری یاسوج برای نخستین بار طی آیینی راه‌اندازی شد.

محمدعلی جاوید در این آیین اظهار کرد: این سیستم در راستای پاسخگویی دقیق به شهروندان و جلوگیری از سردرگمی ارباب رجوع در تمام حوزه‌های مختلف شهرداری یاسوج است.

شهردار یاسوج گفت: سامانه اتوماسیون اداری یک سیستم جامع و یکپارچه نرم‌افزاری برای مدیریت گردش اطلاعات و مکاتبات اداری و گامی در راستای مکانیزه کردن همه فرایندهای اداری شهرداری است.

جاوید افزود: جلوگیری از اتلاف وقت شهروندان، کنترل دقیق، ارتقاء بهره‌وری در سیستم پاسخگویی، افزایش امنیت در مکاتبات، پاسخگوی سریع به مراجعه‌کنندگان و افزایش در جمع‌آوری و ثبت اطلاعات از جمله اهدافی است که در راستای تکریم ارباب رجوع انجام می‌شود.

وی اظهار داشت: مراجعه‌کنندگان هنگام ورود به شهرداری و ثبت درخواستشان دارای کدرهگیری می‌شوند آنگاه درخواست آنها به حوزه‌های مختلف شهرداری ارجاع داده می‌شود.

شهردار یاسوج گفت: کاهش زمان رسیدگی به مکاتبات، ایجاد یکپارچگی در نظام اداری، ارتقاء سرعت اطلاع‌رسانی، کاهش هزینه‌های اداری، بایگانی منظم و دقیق مکاتبات، جستجوی آسان، حذف مکاتبات حضوری ارتقاء سرعت تصمیم‌گیری و آگاهی از نتایج تصمیم‌گیری از مزایای سیستم اتوماسیون اداری است.

جاوید ادامه داد: در سیستم اتوماسیون اداری شهرداری یاسوج تعریف انواع نامه، طبقه‌بندی، ارجحیت، موضوع نامه، شرح پیوست، وضعیت کنونی، بایگانی و عنوان سمت در امضاء امکان‌پذیر است.

ارسال نظرات