مدیر کل کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 402 مددجوی تحت پوشش این نهاد به سفرهای زیارتی مشهد مقدس و عتبات عالیات اعزام شدند.
کد خبر: ۸۷۶۱۹۱۵
|
۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۵

فرید محبی امروز در گفت‌وگو با بسیج اظهار کرد: تقویت نشاط، توجه به روحیه معنوی و ایجاد شادابی در خانواده‌های نیازمند یکی از رسالت‌های مهم کمیته امداد است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این نهاد تاکنون تمامی تلاش خود را جهت ایجاد نشاط خانوادگی و تحکیم بنیان خانواده‌های تحت پوشش انجام داده است، افزود: برگزاری جشن عاطفه‌ها، طرح احسان حسینی، طرح اکرام ایتام و اردوهای سیاحتی و زیارتی از جمله اقدامات انجام شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر طرح بازسازی بافت‌های فرسوده خانوارهای تحت پوشش را در دستور کار داریم، گفت: بیش از 20 هزار خانوار بدون مسکن یا دارای مسکن نامناسب در استان وجود دارند که باید اقدامات لازم جهت مسکن‌دار شدن آنها صورت گیرد.

این مسوول با عنوان اینکه نهایت تلاش خود را جهت مسکن دار شدن این خانوارها به کار خواهیم گرفت، گفت: امیدواریم با اعطای تسهیلات کم بهره یا بلا عوض بتوانیم در کمترین زمان نیاز این خانوارها را مرتفع کنیم.

محبی در ادامه برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی را از دیگر اقدامات موثر در تقویت روحیه خودباوری و نشاط خانواده‌ها دانست و بیان کرد: در همین راستا سعی در برگزاری اردوهای مختلف سیاحتی و زیارتی برای خانوارها کرده‌ایم.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد، اعزام مددجویان به مشهد مقدس و عتبات عالیات را از برنامه‌های فرهنگی مهم این نهاد عنوان کرد و بیان داشت: این سفرها را با کمک خیرین و اعتبارات کمیته امداد برگزار می‌کنیم.

وی با اشاره به شرایط حضور در این سفرها، یادآور شد: مددجویانی که تاکنون به سفرهای زیارتی اعزام نشده‌اند در اولویت اعزام هستند.

این مسوول از اعزام 402 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و گفت: این سفرها نیز با مشارکت و کمک چشمگیر خیران انجام شد.

محبی از اعزام 44 نفر از زنان سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته امداد به کربلای معلی خبر داد و گفت: این اعزام نیز با اعتبارات کمیته امداد و کمک‌های خیرین امسال صورت می‌گیرد.

ارسال نظرات