مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح پروژه‌های ورزشی توتنده و گندیخوری یاسوج در هفته تربیت بدنی خبر داد و گفت: اعتبار هر کدام از این پروژه‌ها 250 میلیون تومان است.
کد خبر: ۸۷۶۱۹۰۲
|
۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۶

جهانبخش ایزدپور ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه، اظهار کرد: از 26 مهر تا دوم آبان ماه به نام هفته تربیت بدنی نامگذاری شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد، با بیان اینکه همه ساله در این هفته برنامه‌های مختلفی اجرا می‌شود، افزود: این برنامه‌ها در راستای آشنایی بیشتر جامعه با اثرات و کاربردهای ورزش در زندگی فردی و اجتماعی و توسعه ورزش در خانه و خانواده‌ها برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر تبلیغ و ترویج ورزش همگانی در جامعه و فراگیر شدن آن میان مردم و خانواده‌ها، گفت: توسعه ورزش همگانی از موضوعات مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز است.

این مسوول با اشاره به آسیب‌های اجتماعی جامعه امروز، گفت: یکی از دلایل رشد آسیب‌های اجتماعی در کشور و به تبع آن در استان ما همین دور شدن و بی‌توجهی به ورزش است.

ایزدپور، ادامه داد: ورزش می‌تواند ضمن پرورش جسم، روح را نیز تقویت کرده و افراد را از فکر کردن و رفتن به سمت به آسیب‌های اجتماعی (اعتیاد، فضای مجازی یا خودکشی) بازدارد.

مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد، جوانان را قشر آسیب‌پذیر جامعه عنوان کرد و بر توجه، حمایت و سوق دادن آنها به سمت کارها و برنامه‌های فرهنگی و ورزشی تاکید کرد.

وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن هفته تربیت بدنی، گفت: در همین راستا اداره کل ورزش و جوانان برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی متنوعی را در نظر گرفته است.

این مسوول از اجرای بیش از 200 برنامه فرهنگی، ورزشی و عمرانی به مناسبت هفته تربیت بدنی در سراسر استان خبر داد و گفت: این برنامه‌ها شامل انواع مسابقات ویژه بانوان، کارمندان ادارات، جوانان، خانواده‌ها و افتتاح پروژه‌های ورزشی خواهد بود.

ایزدپور، غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدای ورزشکار، دیدار با امام جمعه شهرستان‌ها توسط هیات‌های مختلف ورزشی، برگزاری مسابقات مختلفی مانند دارت، تیراندازی و برگزاری همایش‌های مختلف پیاده روی در مرکز و دیگر شهرستان‌های استان را از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته عنوان کرد.

وی افتتاح برخی پروژه‌های ورزشی را از دیگر برنامه‌های عمرانی هفته تربیت بدنی عنوان کرد و بیان داشت: برخی پروژه‌های عمرانی ازجمله چمن مصنوعی روستای توت‌نده و گندیخوری یاسوج در این هفته با حضور مسوولان استانی به بهره‌برداری خواهد رسید.

این مسوول تصریح کرد: 29 پروژه ورزشی از محل اعتبارات خاص وزارت نفت در دو شهرستان بویراحمد و دنا در دست ساخت است که تاکنون 5 پروژه از آنها تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است.

ایزدپور، یادآور شد: هر کدام از پروژه‌های چمن مصنوعی گندیخوری و توت‌نده یاسوج با اعتبار 250 میلیون تومان از محل اعتبارات خاص وزارت نفت ساخته شده است.

ارسال نظرات