خبرهای داغ:
استاندار سمنان گفت: با اشاره به اینکه امام حسین (ع) موردعلاقه تمام انسان‌ها و بشریت هستند، افزود: باید فرهنگ حسینی را به دیگر نسل‌ها و به‌ویژه دیگر مسلمانان جهان منتقل کنیم.
کد خبر: ۸۷۶۱۸۹۵
|
۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان،  محمدرضا خباز استاندار سمنان در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری راهپیمایی عظیم اربعین گفت: این حرکت خودجوش شیعیان و رهروان رسول‌الله در اربعین حسینی به علت عشق و علاقه به سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) هرساله صورت می گیرد.

خباز بابیان اینکه حضور میلیون ها  زائر و شیفته اباعبدالله الحسین(ع) در اربعین در تاریخ بشریت بی‌نظیر است، اظهار داشت: امام حسین (ع) خود را فدای بشریت کرد و مردم نیز با عشق و علاقه فراوان در پیاده‌روی اربعین حضوری فعال و پرشکوه دارند و به ندای امام خود لبیک می‌گویند.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه امام حسین (ع) موردعلاقه تمام انسان‌ها و بشریت هستند، افزود: باید فرهنگ حسینی را به دیگر نسل‌ها و به‌ویژه دیگر مسلمانان جهان منتقل کنیم.

وی با اشاره به پیش‌بینی‌های انجام‌شده و ثبت‌نام‌های صورت گرفته درخصوص اعزام زائران از استان سمنان به کربلای معلی در اربعین، بیان کرد: ۲۰ هزار زائر از استان در مراسم پیاده‌روی اربعین شرکت خواهند کرد.

وی به برپایی موکب استان سمنان ویژه اربعین حسینی در کربلا و نجف اشاره کرد و افزود: بعد از هفته دولت از موکب استان دیدار کردیم و شرایط اعزام نیروها را از نزدیک موردبررسی قراردادیم و با رایزنی‌هایی که با استاندار نجف صورت گرفت امیدواریم شرایط به نسبت سال‌های قبل به بهترین نحو اجرایی شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها