خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی تویسرکان خبر داد

مرمت و بازسازی 8 مدرسه توسط گروه‌های جهادی در تویسرکان

مسئول بسیج سازندگی تویسرکان از مرمت و بازسازی 8 مدرسه توسط گروه‌های جهادی در مناطق محروم تویسرکان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۶۱۸۶۳
|
۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳
محمدرضا گمار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با بیان اینکه در ایام برگزاری اردوهای جهادی 8 گروه به مناطق محروم شهرستان تویسرکان اعزام شده‌اند، اظهار داشت: 800 برادر و 274 خواهر در این اردوها به فعالیت‌های فرهنگی، عمرانی، آموزشی و خدماتی پرداختند.

وی افزود: برگزاری کلاس‌های تقویتی، فنی و حرفه ای، کمک به بازسازی و مرمت 8 مدرسه، تعمیر و بازسازی 5 مسجد و حسینیه و ساخت 3 پایگاه و حوزه بسیج از اقدامات گروه‌های جهادی در شهرستان تویسرکان بود.

مسئول بسیج سازندگی تویسرکان با اشاره به اعزام یک گروه جهادی دانش‌آموزی و 7 گروه جهادی بسیج محلات به مناطق محروم تویسرکان تصریح کرد: در مجموع 688 نفر در اردوهای یک‌روزه، 25 نفر در اردوهای 3 روزه، و 10 نفر در اردوهای 10 روزه حضور یافتند.

گمار از همکاری خوب آموزش و پرورش تویسرکان در برگزاری اردوهای جهادی قدردانی کرد و گفت: اگر قبل از برگزاری اردوها، بودجه و مصالح مورد نیاز برای تکمیل یک پروژه تهیه شود بازخورد خوبی در بین مردم خواهد داشت.

وی در پایان محرومیت‌زدایی را از مهمترین اهداف اردوهای جهادی دانست و خاطرنشان کرد:همکاری گروهی سازمان‌ها در برگزاری اردوهای جهادی کمک خوبی به عمران و آبادانی روستاها خواهد کرد.

انتهای پیام/


ارسال نظرات