فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشکذر:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشکذر حفظ نظام را بالاترین معروف دانست و گفت: نظام اسلامی در ذات خود یک حرکت پیش رونده داشته و باید برای حفظ آن به این اصل توجه کرد.
کد خبر: ۸۷۶۱۸۵۸
|
۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشکذر صبح امروز در همایش امر به معروف و نهی از منکر که در محل حسینیه شهدا اشکذر برگزار شد با اشاره به فرمایش امام راحل مبنی بر اینکه حفط نظام از اوجب واجبات است، اظهارداشت: حفظ نظام به معنی حفظ وضع موجود نبوده و هدف از آن ارتقای سطح کیفی نظام است.

"سید اسدالله امامی" فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشکذر حفظ نظام را بالاترین معروف دانست و گفت: نظام اسلامی در ذات خود یک حرکت پیش رونده داشته و باید برای حفظ آن به این اصل توجه کرد.

وی بیداری اسلامی شکل گرفته در منطقه و روحیه بالای انقلابی حزب الله را نشانه این گسترش دانست و افزود: کسانی که فکر می کنند با عدول از اصول انقلاب در برابر دشمن به خیال کسب امتیاز بر حفط نظام و انقلاب می افزایند سخت در اشتباه اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشکذر با بیان اینکه روحیه انقلابی موجب حفظ نظام می شود، تصریح کرد: انقلابی بودن یعنی حفظ روحیه استکباری و مبارزه با زورگویان عالم تا آخرین نفس.

امامی روحیه انقلابی را روحیه مقاوم و خود ساخته توصیف کرد و گفت: انقلابی بودن یک امر درونی است که لازمه آن خودساختگی فردی و در نهایت تعمیم آن به جامعه می باشد.

ارسال نظرات