معاون سیاسی سپاه استان البرز در گفت‌وگو با «بسیج»:
محمدحسین گودینی گفت: تیم مذاکره کننده ما هم هدیه دادند، هم فرش نفیس و هم خیلی چیزهای دیگر دادند، اما به چیزی که به خاطر آن مذاکره کردیم نرسیدیم.
کد خبر: ۸۷۶۱۸۴۲
|
۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۵
محمدحسین گودینی معاون سیاسی سپاه امام حسن(ع) استان البرز در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در خصوص اخبار منتشره از اداره فدرال اسناد رسمی دولت آمریکا مبنی بر هدایای تعدادی از تیم مذاکره کننده ایرانی به همتایان امریکای خود اظهار داشت: این سوال مطرح است که وقتی هدیه می‎دهی چه می‎خواهی دریافت کنی و این درحالی است که تیم مذاکره کننده ما هم هدیه دادند، هم فرش نفیس و هم خیلی چیزهای دیگر دادند، اما به چیزی که به خاطر آن مذاکره کردیم نرسیدیم.

گودینی بیان داشت: وقتی تیم مذاکره کننده ما این گونه ارتباط مالی و دوستانه با دشمن برقرار می‎کنند و با آنها نشست و برخاست این چنینی دارند در جاهای دیگر تحقیر می‎شوند، لذا  ما در هر زمینه ضرر کردیم چراکه هم به امریکایی‎ها هدیه دادیم و هم آنها این هدیه دادن را فاش کردند و آبروی ایران در بین جهان اسلام بردند و همچنان‎که ما  به آن هدفی که داشتیم و حفظ دستاوردهای هسته‎ای بود با دادن این هدایا به دست نیاوردیم.

وی در ادامه با بیان اینکه به نظر می‎رسد وزارت خارجه جمهوری اسلامی و دولت زیاد توجهی به فرمایشات امام خامنه ای در خصوص دیپلماسی ندارند، عنوان کرد: بنابراین یک تجدید نظری باید در خصوص این نوع دیپلماسی که دولت آن را پیگیری می‏‎کند و مرتب آن را ادامه می‎دهد صورت گیرد.

معاون سیاسی سپاه امام حسن(ع) استان البرز اظهار داشت: بنده امیدی به این دولت ندارم که بخواهد منافع جمهوری اسلامی و آنچه که حق جمهوری اسلامی است را استیفا کند و با این روش دیپلماسی اصلا به دست نمی‎آید چرا که امریکایی‎ها تاکنون به هیچ کدام از تعهدات خود نیز پایبند نبوده‎اند.

گودینی در خاتمه خاطر نشان کرد: ایران که به عنوان ام القرای جهان اسلام شناخته می‎شود، مسئولین آن این گونه در مقابل امریکا عقب نشینی می‎کنند و امتیاز می‎دهند و هدیه می‎دهند و با آنها نشست و برخاست می‎کنند و می‎خندند، برداشت جهان اسلام و کشورهای انقلابی از این روند عقب نشینی ایران است که امیدواریم این روند متوقف شود.
ارسال نظرات