خبرهای داغ:
طی پیامی ازسوی فرمانده‌لشگر16زرهی:

از مدیرکل صدا وسیمای مرکز قزوین تقدیر شد

فرمانده لشگر 16 زرهی قزوین و فرمانده قرارگاه ارشد نظامی آجا در استان های قزوین و زنجان از مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین تقدیر کرد.
کد خبر: ۸۷۶۱۸۲۰
|
۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرتیپ دوم ستاد امیر محمد رضایی فرمانده لشگر 16 زرهی قزوین و فرمانده قرارگاه ارشد نظامی آجا در استان های قزوین و زنجان با ارسال لوح سپاسی به صداوسیمای مرکز قزوین از انعکاس برنامه های هفته ی دفاع مقدس تشکر و قدردانی کرد.
در بخشی از این پیام آمده است:
صداوسیمای مرکز قزوین در انعکاس برنامه های هفته دفاع مقدس در سطح استان قزوین با مدیریت شایسته حضرتعالی بسیار تأثیر گذار و موفق عمل نموده است.

به نحوی که با پخش برنامه های مختلف بصورت زنده و ضبط و پخش توانسته است تدین، اقتدار، رشادت و توانمندی رزمندگان 8 سال دفاع مقدس را به نسلجدید انتقال دهد؛ علیهذا این فرماندهی از آن مقام محترم در اجرای این مهم و همکاری و تعامل صمیمانه با کارکنان این مجموعه کمال تقدیر و تشکر را دارد.

در ادامه ی این پیام آمده است:

همچنین از حسن تعامل و همکاری قائم مقام محترم صداوسیما جناب آقای هواسی، مدیر تولید سیما جناب آقای یعقوبی، کارگردان شایسته مجموعه سنگر به سنگر جناب آقای ناصری وسایر کارکنان  بخش های تصویر برداری، صدا، نور و اجرا صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و امید است در ظل توجهات خاصه حضرت حق، اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با همفکری، همسویی، تعامل، تفاهم و تبادل نظرات و تجربیات سازنده و ارزنده محقق گردد.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها