خبرهای داغ:
سردار کرمی با اشاره به ابعاد توطئه‌های دشمن در طی انقلاب به‌ ویژه در دوران کنونی و ابعاد گسترده جنگ نرم و تأکید رهبری نسبت به جهاد کبیر، گفت: ستون انقلاب، ولایت‌ فقیه است و دشمن برای ایجاد بدبینی نسبت به این اصل انقلاب، با بیان شبهات و هدف قراردادن غیرت دینی به دنبال رسیدن به اهداف خود است.
کد خبر: ۸۷۶۱۸۱۶
|
۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در نجف آباد؛ سردار محمد کرمی، فرمانده مجتمع دانشگاهی امیرالمؤمنین اصفهان، در مراسم سالگرد شهید مدافع حرم که در گلزار شهدای کهریزسنگ نجف‌آباد برگزار شد، با تسلیت ایام شهادت امام حسین(ع) و امام سجاد(ع) درباره ابعاد توطئه‌های دشمن بعد از پیروزی انقلاب گفت: هدف اصلی دشمنان در این جنگ‌ها، منحرف کردن مسیر انقلاب یا به شکست انجامیدن انقلاب است.

وی به برخی از ابعاد توطئه‌های دشمن علیه ایران در ابتدای انقلاب اشاره کرد و افزود: ایجاد گروه‌های ضدانقلاب در قائله کردستان، حمله طبس، که دشمن با تمام توانش به میدان آمده بود که امام خمینی درباره شکست طبس، شن‌ها را مأمور الهی بیان کرد و در قائله کردستان به جمع کردن تمام ضدانقلاب ها و به کار بردن جدیدترین طرح‌ها به میدان آمد.

سردار کرمی، درباره جنگ 8 ساله تحمیلی نیز بیان داشت: تجهیز تمام کشورها بر علیه ایران که ایستادگی و مقاومت ملت به رهبری ولی‌فقیه که همه چیز در این جنگ برای ملت خدایی بود، باز دشمنان نتوانستند صدمه‌ای به ارکان اصلی انقلاب بزنند.

وی در ادامه تصریح کرد: جنگ اول و دوم خلیج‌فارس، حمله به کویت، انفجار برج‌های دوقلو، حضور نظامی در افغانستان، عراق، سوریه، حمله به یمن و لیبی، ایجاد گروه تروریستی داعش برای ناامن کردن کشورهای منطقه، که تمام این طرح‌های دشمن که اکثر با پول نفت مسلمانان و حتی به دست خود مسلمانان علیه مسلمانان تمام زیرساخت‌ها را از بین می‌برند انجام می‌شود، طرح دشمن برای نابودی انقلاب ایران است.

برای مقابله با جنگ نرم، باید وارد میدان جهاد کبیر شویم

فرمانده مجتمع دانشگاهی امیرالمؤمنین اصفهان، در ادامه بیان داشت: متأسفانه حکام خودفروخته منطقه خود، بازیگر میدان سیاست‌های آمریکا و صهیونیست شده‌اند و امروز با توطئه‌های جدید دشمن در عرصه جنگ نرم که در تمام زمینه‌ها وارد شده است، وظیفه ما نسبت به گذشته بسیار سنگین تر است.

وی با مقایسه شرایط کنونی با دوران قیام امام حسین(ع) خاطرنشان کرد: اینکه چگونه بعد از رحلت پیامبر به‌یک‌باره جامعه اسلامی تغییر کرد که تابدانجا پیش رفتند که پسر پیامبر را به شهادت رساندند که نگاهی به تاریخ می‌بینیم آنانی که در صحرا کربلا مقابل امام ایستادند از جانبازان اسلام بودند که دنیاگرایی عامل اصلی انحراف جامعه آن زمان است.

هدف اصلی دشمن در جنگ نرم، گرفتن غیرت دینی است

سردار کرمی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب درباره جهاد کبیر بیان کرد: رسالت بزرگی است که بر همه ما فرض است و باید بدانیم که دشمن امروز در تمام حوزه‌های اقتصادی، سیاسی، نظامی، فرهنگی کشور واردشده است و در جنگ نرم که به گفته کارشناسان آن‌قدر آرام حرکت می‌کند، که حتی احساس حضور در میدان جنگ را هم نداریم.

وی به تشریح اهداف دشمن در جنگ نرم پرداخت و افزود: از بین بردن غیرت دینی به‌ ویژهدر نسل جوان، هدف اصلی دشمن است که این دقیقه همان هدفی است که دشمن در نبرد با امام حسین به کار برد، که اگر جامعه اسلامی آن زمان غیرت دینی داشتند، هیچ گاه در مقابل امام زمانشان نمی‌ایستاددند.

وادادگی و نبود هویت دینی از آثار اصلی جنگ نرم است

فرمانده مجتمع دانشگاهی امیرالمؤمنین اصفهان، به توطئه دشمن در جنگ نرم علیه جایگاه ولایت‌فقیه نیز اشاره کرد و بیان داشت: ستون انقلاب، ولایت‌فقیه است و دشمن برای ایجاد بدبینی نسبت به این اصل انقلاب، با بیان شبهات و هدف قراردادن غیرت دینی به دنبال رسیدن به اهداف خود است که متأسفانه آن‌قدر این حملات آهسته است، که الا گمانم حمله نمی‌کنیم.

ایجاد بدبینی نسبت به اصل انقلاب و ولایت‌فقیه در رأس اهداف دشمن در جنگ نرم است

وی تغییر سبک زندگی و ذائقه مردم را هدف دیگر دشمن در جنگ نرم بیان کرد و افزود: دشمن بنیان خانواده‌ها را مورد هدف قرار داده و با گسترش فضاهای مجازی، حتی وقت ما را هم مدیریت می‌کند که آثارش گرفته شدن هویت دینی و وادادگی است.

سردار کرمی در ادامه تصریح کرد: اگر ما محکم روی اهداف انقلاب بایستیم، دشمن عددی نیست و با این همه آموزه‌های دینی و کتاب الهی قرآن، دشمن با هیچ جنگی نخواهد توانست به این انقلاب ضربه بزند در صورتی است که به قرآن تمسک کنیم و به خودساختگی برسیم.

لازم به ذکر است ستوان یکم پاسدار شهید «کمیل قربانی» از نیروهای لشگر زرهی ۸ نجف اشرف نجف‌آباد، در 25 آبان سال گذشته در حین مأموریت مستشاری در سوریه به شهادت رسید.

شهید قربانی متولد 1366 بود و هنگام شهادت تنها 28 بهار از زندگی‌اش گذشته بود.


منبع: رسا
ارسال نظرات
پر بیننده ها