hamid
فرمانده سپاه ناحیه ایوان:
فرمانده سپاه ناحیه ایوان گفت: امام شناسی درس بزرگ عاشوراست و توجه خواص به ظاهر اسلام از عبرتهای عاشورا است.
کد خبر: ۸۷۶۱۷۹۰
|
۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سرهنگ پاسدار محمدحسین فولادی، فرمانده سپاه ناحیه ایوان، در یادواره 74 شهیده زن شهرستان ایوان و شهیده شاخص سال 95 رقیه رضائی گفت: با نیم نگاهی به حادثه عاشورا می فهمیم که پرچمداران جبهه مخالف امام حسین(ع) همان دعوت کنندگان امام(ع) به کوفه بودند؛ اما باید دقت کرد که چه تحول بزرگی در طول نیم قرن رخ داد که به عاشورا منجر شد.

وی با اشاره به اینکه اقتدا کردن بانوان اسلام به حضرت(س) باعث شده است که نقش زنان در جامعه تاثیر گذار باشد؛ گفت: راوی و پرچمدار فرهنگ عاشورا زینب کبری(س) است.

سرهنگ محمدحسین فولادی بیان کرد: ارتباط بین دفاع مقدس و عاشورا معنوی و ریشه دار است؛ حوادثی که در عاشورا اتفاق افتاد ما شاهد تکرار آن در هشت سال دفاع مقدس بودیم.

فرمانده سپاه ناحیه ایوان اظهار کرد: رابرت مرداک امپراطور رسانه ای غربی؛ می گوید: واژه ای مقدس به نام مادر در ایران وجود داردتا موقعی که محور استحکام خانواده ها باشد؛ کاری از پیش نمی رود؛ باید از این واژه قداست زدائی شود اینجاست که وظیفه زنان دو چندان می شود. این مسأله نقش و اهمیتبانوان را می رساند.

سرهنگ محمد حسین فولادی تأکید کرد: در دفاع مقدس شرایط سختی برای بانوان اتفاق افتاد و ایستادگی کردند؛ این مقاومت باید ادامه پیدا کند. امروز انسجام خانواده و تربیت فرزندان شایسته باید در اولویت برنامه های زنان باشد.

در پایان مراسم از خانواده های شهداء تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظرات