مراسم تکریم و معارفه سرپرست موسسه خدمات تامین درمانی بسیجیان استان ایلام برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۶۱۷۶۱
|
۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ مراسم تکریم و معارفه سرپرست موسسه خدمات تامین درمان بسیجیان با حضور سرهنگ جمال شاکرمی معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع)، دکتر دهقان مدیر عامل موسسه تامین درمان بسیجیان و دیگر مسئولین این موسسه در سالن جلسات بانک مهر اقتصاد ایلام برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ جمال شاکرمی در طی سخنرانی به واقعه عاشورای حسینی پرداخت و گفت: همه مسلمانان باید یزیدیان زمان خود را بشناسند و از عاشورا درس بگیرند.

وی افزود: رسالت انتقال پیام عاشورا بر عهده حضرت زینب(س) بود و اکنون به دست ماست تا افرادی همچون لشکریان جنگ صفین که دوشادوش امام علی(ع) جنگیدن و بعد چند سال به انحراف کشیده و قاتل پسر امام علی(ع) شدند را در کشور نداشته باشیم.

سرهنگ شاکرمی با بیان اینکه عاشورا و دهه فاطمیه فساد دوران حکومت یزیدیان را فاش می کند ابراز کرد: امروز علمدار فاطمیه و عاشورای حسینی در کشورمان به دست ولایت فقیه است.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان ایلام درآخر از تلاش و مجاهدت های شبانه روزی سرهنگ خدایی سرپرست اسبق موسسه تامین درمان بسیجیان تقدیر کرد و طی حکمی از سوی شورای فرماندهی سپاه استان ایلام و ریاست این موسسه "غلامرضا علی محمدی" را به عنوان سرپرست تامین درمان بسیجیان استان ایلام منصوب کرد.

دکتر دهقان مدیر عامل موسسه تامین خدمات درمانی بسیجیان گفت: مسئولیت ها در سپاه و بسیج به معنای خدمت رسانی است و این موسسه درمانی توانسته تا عمق روستاهای دور افتاده کشور برای خدمت گذاری پیش برود.

وی اظهار کرد: استان ایلام برخلاف تمام کمبود ها و امکانات لازم یکی از استان های موفق در خدمات رسانی است و امیدواریم آقای علی محمدی بتواند اهداف موسسه درمانی بسیجیان را تعالی بخشد.

دکتر دهقان اهداف موسسه خدمات درمانی بسیجیان را خدمات بسیجیان، بیمه کردن بسیجیان، مدد کاری و کمک به نیازمندان برشمرد و از خدمت جدید این موسسه در زمینه پرداخت کمک هزینه به زوج های نا بارور خبر داد.

وی با تاکید بر اینکه بیش از 17 میلیارد تومان بودجه برای بیمه تکمیلی بسیجیان در نظر گرفته شده است؛ بیان کرد: خدمات رسانی به زوار اربعین حسینی یکی از کار های ویژه این موسسه است.

ارسال نظرات