خبرهای داغ:
صداوسیمای مرکز قزوین بیش از 11 هزار و 224 دقیقه برنامه ی رادیویی، تلویزیونی و خبری با موضوع محرم پخش کرد.
کد خبر: ۸۷۶۱۷۴۹
|
۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، معصومی فر مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین اظهار کرد: معاونت سیمای این مرکز بیش از 7 هزار و 698 دقیقه برنامه ی تلویزیونی با موضوع محرم پخش کرد که برنامه های با حسین تابی نهایت، با کاروان عاشورا (تجمع بزرگ عاشورائیان)، روز سقا، انعکاس عزاداری های مردم استان و انعکاس دعای ندبه دوازدهم محرم (جمعه 23 مهر ماه)  در رسانه از جمله مهمترین آنها بود.
وی با اشاره به پوشش زنده عزاداری های حسینی در 16 نقطه ی استان تصریح کرد: همایش های شیرخوارگان حسینی، احلی من العسل، تجمع عاشورائیان در شهرهای دانسفهان، آبگرم، الوند، محمدیه، بیدستان، شال، آبیک، بوئین زهرا، اقبالیه، و تجمعات عزاداران تاکستان در عصر تاسوعا، همایش روز سقا در قزوین، عصرعاشورا در دانسفهان، نماز ظهرعاشورا در قزوین و دعای ندبه ی 12 محرم برنامه هایی است که صداوسیمای مرکز قزوین بصورت زنده از شبکه های استانی و سراسری پخش کرد.
مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین با اشاره به برنامه های زنده و ضبطی معاونت سیمای این مرکز در ایام محرم گفت: معاونت سیمای مرکز قزوین برنامه های با کاروان عاشورا و انعکاس را بصورت ضبطی و برنامه های باحسین تا بی نهایت و همایش های شیرخوارگان حسینی، احلی من العسل و تجمع عاشورائیان را بصورت زنده پخش نمود.
معصومی فر همچنین خاطر نشان کرد: صداوسیما نه تنها عزاداری شهرستانها و شهرها بلکه عزاداری برخی از هیئات شهر قزوین را هم پوشش داد و از ظرفیت زیرنویس برای اطلاع رسانی برنامه های عزاداری هیئت ها نیز بهره برد.
این مسئول در ادامه مطح کرد: معاونت صدای مرکز قزوین نیز 3 هزار و 318 دقیقه برنامه ی رادیویی پخش کرد که برنامه های سقای حرم، سقای عطشان، شور حسینی، سلام بر آفتاب، روایت عاشقی  و دعای ندبه 12 محرم از جمله مهمترین برنامه های رادیویی در ایام عزاداری های سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدا... الحسین علیه السلام بود.
مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین همچنین تصریح کرد: معاونت خبر مرکز قزوین با پخش 133 عنوان خبر در قالب 208 دقیقه، شور و حال عاشقان و ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام در شهرها و روستاهای استان و همچنین اقدامات دستگاه های اجرایی استان را برای برپایی تجمعات عاشورایی منعکس کرد.
مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین در ادامه ضمن آرزوی قبولی عزاداری های بی پیرایه و خالصانه مردم شهید پرور استان قزوین از مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی استان بخاطر همکاری در انعکاس عزاداریهای مردم در شبکه استانی و شبکه های سراسری قدردانی نمود و تبیین کرد: در محرم امسال برای اولین بار از سامانه ی (
4G) (فور. جی) برای انعکاس عزاداری های مردم استان استفاده شد که این سامانه با ابتکار مهندسان و متخصصین صداوسیمای مرکز قزوین طراحی وساخته شده است.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها