قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بیان داشت: جمهوری اسلامی ایران به برکت رهبری صحیح و داعیانه ولی فقیه توانسته به یک جزیره با ثباتی تبدیل شود
کد خبر: ۸۷۶۱۷۱۳
|
۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام محمد علی رضایی شب گذشته در جمع عزاداران حسینی تربت حیدریه اظهار داشت: علاوه بر ثروت و دنیا طلبی مهمترین و اساسی ترین مساله بوجود آورنده واقعه عاشورا انحراف در رهبری جامعه اسلامی بود که سیدالشهدا(ع) را بر آن داشت تا مردم را نسبت به این انحراف با نثار خون خود و اسارت اهل بیت رسول خدا(ص) اگاه سازد.
 
وی افزود: وقتی رهبری جامعه اسلامی که به ناحق در اختیار یزید بن معاویه قرار گرفته و مسلمانان در برابر آن سکوت کرده بودند، واقعه عظیم عاشورا به دست همین مسلمان نماها که روزی در رکاب پیغمبر و امام علی(ع) شمشیر می زدند بوجود آمد.
 
رضایی به هدف اصلی قیام سیدالشهدا(ع) اشاره کرد و بیان داشت: پیشگیری از انحراف جامعه اسلامی فقط با واقعه عاشورا رقم می خورد، حال برخی ها سوال می کنند که امام(ع) خون داد ولی چرا حکومت بدست صالحان نیفتاد، لذا اگر امام(ع) به شهادت نمی رسید و حضرت سجاد(ع) و حضرت زینب(س) این پیام عاشورایی را منتقل نمی کردند، امروز اثری از دین اسلام ناب محمدی(ص) در دنیا باقی نمی ماند.
 
وی اذعان کرد: امام حسین(ع) با نثار خون با برکت خود درخت اسلام را تنومند و پایدار کرد و همگان امروز شاهد جوشش خون سیدالشهدا(ع) حتی در قلب کشورهای کفر جهانی هستند که به چه زیبائی مردمان آن دیار از مسلمان و مسیحی گرفته تا سایر ادیان در ایام عاشورا و تاسوعای حسینی به عزاداری سید و سالار شهیدان می پردازند.
 
 قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: دشمنان نظام در فتنه سال ۸۸ همه امکانات و تجهیزات خود را بسیج کردند تا با انحراف در اطاعت از رهبری جامعه مسیر انقلاب اسلامی ایران را دچار تردید کنند و این همان کاری بود که یزید در واقعه عاشورا بوجود آورد. 
 
وی با بیان اینکه تاریخ دائم در حال تکرار است، افزود: امروز هم دنیای کفر به طور جدی و مسلم با هزینه کلان و بوق های تبلیغاتی فراوان در فضای مجازی و رسانه قصد دارد تا با تضعیف رهبری جامعه، انقلاب اسلامی را از مسیر اصلی خود خارج کند، اما با توکل بر خدا و به برکت امام حسین(ع) و پشتیبانی مردم از ولی فقیه، بدخواهان نظام همچنان این آرزو را به گور خواهند برد.
 
رضایی تصریح کرد: در این دریای ناامن و متلاطم و طوفانی دنیا بخصوص در غرب آسیا، جمهوری اسلامی ایران به برکت رهبری صحیح و داعیانه ولی فقیه توانسته به یک جزیره با ثباتی تبدیل شود که همه کشورهای اطراف نیز به این ریسمان عزتمند و پایدار متوسل شدند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها