خبرهای داغ:
امام جمعه موقت زیرکوه گفت: اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل به آن در راس همه مسائل قرار دارد و مردم و مسئولین در کنار هم در این مسیر تلاش کنند.
کد خبر: ۸۷۶۱۷۱۰
|
۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام رجائی در خطبه های نماز جمعه شهر حاجی آباد با تسلیت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان به موضوع نامگذاری سال 95 به نام اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل از سوی رهبر معظم انقلاب اشاره کرد واظهارداشت: اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل به آن در راس همه مسائل ،قرار دارد.

امام جمعه موقت زیرکوه با اشاره به شعار سال ، خاطرنشان کرد: اقدام و عمل باید مکمل یکدیگر باشند یعنی به محض اقدام به آنچه که گفته ایم ، عمل کنیم .

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی یعنی قناعت، تصریح کرد: اگر قناعت نباشد در زندگی مشکل پیش می آید بنابراین انسان همواره باید دنبال تعادل باشد و اگر مشکلی هم برایش پیش بیاید ، نباید نا امید و ناراحت شود .

امام جمعه موقت زیرکوه با اشاره به کم کاری برخی از ادارت زیرکوه در همکاری با مردم ، خواستار توجه و همکاری همه نهادها و ادارات زیرکوه با مردم شد و گفت: برخی ادارات به نظر می رسد مسیر را گم کرده اند و علیرغم اینکه خدمات خوبی انجام داده اند، همکاری خوبی با مردم ندارند.

رجائی با بیان اینکه باید کاری کنیم تا فردا نفس لوامه ما را سرزنش نکند، اذعان داشت: همه باید تلاش کنند که رضایت مردم را به دست آورده و کارشان در راه خدا و برای رضای خدا باشد و با مردم و بخصوص قشر مستضعف و نیازمند برخورد خوبی داشته باشند ، چرا که مردم دلگرم شده و این منطقه را ترک نکنند .

وی تاکید کرد: ادارات باید با مردم همراهی، همفکری و هم اندیشی داشته باشند و سعی کنند از نظر همه اقشار و صاحبنظران برای پیشرفت شهرستان استفاده نمایند و مردم هم باید متقابلا با دولت و ادارات همکاری کنند.

امام جمعه موقت زیرکوه بیان داشت: باید سعی شود از همه امکانات شهرستان در راه پیشرفت استفاده شود و امکانات بالقوه شهرستان سعی شود به صورت بالفعل درآید تا موجب دلگرمی مردم شود.

حجت الاسلام رجائی همچنین به مسئله گاز رسانی به شهرستان زیرکوه اشاره کردو از خدمات دولت در این زمینه تشکر کرد.

امام جمعه موقت زیرکوه به جنایات هولناک رژیم آل سعود در کشورهای اسلامی و بخصوص یمن اشاره کرد و خاطر نشان کرد: حکام سعودی به عنوان نوکران سر سپرده استکبار هر روز جنایات فجیعی انجام می دهند و در یک مجلس عروسی صدها نفر را به خاک و خون می کشند اما هیچ نهاد بین المللی واکنشی به این موضوع نشان نمی دهد.

رجائی اذعان داشت: اینها از ابتدا علی رغم اینکه خود را خادم بین الحرمین می دانند اماهر روز مشاهده می شود که چه جنایاتی در کشورهای مختلف انجام می دهند .

وی بیان داشت: آرزوی قلبی ما این است تا ان شاا... هر چه زودتر شاهد سقوط و نابودی آل سعود باشیم تا مسیر برای رفتن به حج هموار شود .

ارسال نظرات
پر بیننده ها