شهردار کلانشهر کرج؛

بسیج محور اصلی اجرای طرح ها و برنامه های استانی

علی ترکاشوند گفت: اعزام اعضاي بسيج سازندگي به مناطق محروم با هدف توسعه خدمت‌رساني‌ها در مناطق محروم و روستاهاي اطراف کلانشهر کرج و عملياتي ساختن محروميت‌زدايي صورت گرفته است و اقتصاد مقاومتي از جمله مهمترين برنامه‌هاي بسيج سازندگي است که تاکنون در اين حوزه شاهد برنامه‌هاي موثري بوده‌ايم.
کد خبر: ۸۷۶۱۶۵۰
|
۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، علي ترکاشوند شهردار کرج در خصوص لزوم تشکيل بسيج سازندگي و اهميت آن اظهار داشت: بسيج شجره طيبهاي است، که همواره با حضور در بسترهاي مختلف اجتماعي، فرهنگي و.. توانسته است، محور اصلي برنامهها و طرحها باشد و به بهترين شکل ممکن عمل کند.

وي افزود: اعزام اعضاي بسيج سازندگي به مناطق محروم با هدف توسعه خدمترسانيها در مناطق محروم و روستاهاي اطراف کلانشهر کرج و عملياتي ساختن محروميتزدايي صورت گرفته است و اقتصاد مقاومتي از جمله مهمترين برنامههاي بسيج سازندگي است که تاکنون در اين حوزه شاهد برنامههاي موثري بودهايم.

شهردار کرج در خصوص تعامل شهرداري با بسيج سازندگي استان البرز عنوان کرد: تيمي از دامپزشکان ، مهندسان کشاورزي مجرب از طرف شهرداري کرج به منظور ارائه آموزشهايي همچون ارتقاي کيفيت در بحث کشاورزي، دامداري و باغداري طي سال جاري در راستاي همکاري و تعامل با بسيج سازندگي اعزام شدهاند.

وي در پاسخ به اين پرسش که چه ضرورتهايي براي همراهي سازمانها با بسيج سازندگي وجود دارد توضيح داد: ابتداي اين تعامل، باور به اولويتهاي بسيج سازندگي است که توسعه خدمترساني به مناطق محروم و روستاها است بايد گفت در اين راستا ارگانها و نهادهاي ديگر همچون شهرداري کرج در عملياتي کردن اين اهداف با همراهي و همدلي نقش موثري ميتوانند داشته باشند و از توان مردمي و نيروهاي بسيج در اين راستا بهره مند شوند.

علی ترکاشوند در پایان خاطر نشان کرد: نقطه هدف ما براساس برنامهريزيهاي صورت گرفته در راستاي همکاري با بسيج سازندگي رفع چهره محروميت است، براين اساس پيشبيني ميشود طرحها و برنامهها با وحدت رويه بيشتر و بهتري به سمت عملي شدن اهداف اصلي اين سازمان و مشارکت شهرداري در اين امر پيش رود و در آينده نزديک شاهد برچيده شدن چهره فقر از سطح روستاهاي کلانشهر کرج و ديگر مناطق استان باشيم.

 
خبرنگار: قمی 
ارسال نظرات
پر بیننده ها