فعالین بسیج دانشجویی دانشگاه های آزاد و صنعتی شاهرود در بین خطبه های نمازجمعه شهرهای بسطام و مجن به ایراد سخنرانی پرداختند.
کد خبر: ۸۷۶۱۶۴۸
|
۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، فعالین بسیج دانشجویی دانشگاه های صنعتی و آزاد شاهرود با هماهنگی در بین خطبه های نماز جمعه شهر بسطام و مجن سخنرانی ایراد نمودند.

مهیار یونس آبادی مسئول سیاسی بسیج دانشجویی شاهرود ضمن اعلام اینکه این موضوع در تمام نماز های جمعه شهرستان در حال انجام می باشد اظهار کرد: تا کنون این طرح در شهر های شاهرود و بسطام و مجن و رودیان اجرا شده  و در ادامه در شهر های دیگر این شهرستان در نماز  جمعه های آتی اجرا  خواهد شد.

وی افزود: در جمعه گذشته مسئول بسیج  دانشجویی دانشگاه صنعتی در بسطام و در هفته قبل از آن در نمازجمعه شاهرود نیز فعالین بسیج دانشجویی پیرامون مسائل سیاسی روز سخنرانی کرده اند.

خاطر نشان می شود در نمازجمعه بسطام مبین الدین مردانی فعال بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شاهرود در مورد عزاداری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) که سالها دشمنان خارجی و ایادی داخلی شان کمر به نابودی اسلام بسته اند ولی این سیل اشکهای ما نقشه شان را نقش بر آب کرده است سخن گفت و در ادامه بیان کرد: در دهه هفتاد که دولت و دولت مردان نگاهشان به مردم بالا به پایین شد، صدقه ای و ترحمی شد، خوی کوخ نشینی مسوولین تبدیل به کاخ نشینی شد، مستضعفین به حاشیه رانده شدند، اقتصاد دولتی تر و وابسته تر شد، نگاه ها بجای خدا به دستان کدخدا گره خورد.

وی ادامه داد: نگاه امام راحل به مستضعفین نگاه محترمانه و کریمانه بود، امام مردم را صاحبان انقلاب میدانست. امام دفاع از مستضعفین را خط اصولی این انقلاب میداند. این چهره ی امام را برخی دوست دارند بپوشانند.

مردانی اضافه کرد: تعلل در مجازات و دستگیری مجرمان و مفسدان اقتصادی به ذهن مردم احتمالاتی را متبادر میکند. لابد دست برخی مسوولان اصلی هم با این مفسدان در یک کاسه است.

وی عنوان کرد: بخواهیم یا نخواهیم انقلاب ما صادر شده است و تک تک اتفاقات داخلی و رفتار های مسوولان و مردم توسط دوستداران این انقلاب رصد میشود. چشم امید مستضعفان جهان به ماست. و این تحرکات جدید عالم، نویدبخش ظهور مهدی موعود(عج) خواهد بود.

سخنرانی دانشجویان بسیجی دانشگاه های شاهرود در بین خطبه های نماز جمعه بسطام و مجن 

همچنین امیرحسین احمدی نماینده بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد در نمازجمعه مجن به پیشرفت های چشمگیر کشور بعد از انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در زمینه اقتصاد و معیشت و ضرورت فعالیت و همت بیشتر در این عرصه ، جهت برون رفت از مشکلات را داریم.

وی افزود: تاکید امام رضوان الله بر حمایت از مستضعفان و ایجاد گفتمان انقلابی و استفاده از ظرفیت های آن بود و اعلام مواضع نسبت به حقوق های نجومی و ضرورت اقدام عملی جهت جلوگیری از بروز چنین مواردی در کشور و همچنین FATF و خود تحریمی و قرارداد های نفتی نا متناسب با توان داخل کشور و استفاده از صنعتگران داخلی از دیگر مواردی است که باید بدان توجه کرد.

احمدی افزود: تحقق شعار نه شرقی نه غربی و سرلوحه قرار دادن این شعار به عنوان یک اصل جهت پیشرفت کشور از دیگر مواردی است که باید مسئولین بدان توجه و مردم نیز در این راستا حرکت کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها