خبرهای داغ:
با ولی امر مسلمین جهان عهد میبندیم که دیگر نخواهیم گذاشت تاریخ تکرار گردد و حسین ابن علی ها در کربلا به مسلخ بروند و حادثه تلخ غریبی و اسیری به جای مانده و اَین عمار بی جواب بماند.
کد خبر: ۸۷۶۱۶۰۴
|
۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، شورای تبیین مواضع حوزه شهید مفتح بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در باب اتفاقات محرم سال 88 بیانیه ای به شرح ذیل صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا

(کربلا درس عزت، جاودانگی و فداکاری می دهد و می گوید در راه قرآن باید از همه چیز گذشت و تا انتهای امر، بیرق حق طلبی، بالا و بر فراز باشد )

فتنه ستیزی: عدم بینش دینی سیاسی در بعضی اقشار و ساده اندیشی یا بی تفاوتی نسبت به فتنه 88 و قضایای مربوط به آن ، منجر میشود سود جویان داخلی و خارجی این ضعف را دستمایه اهداف مغرضانه قرار داده و دسیسه های شوم خود را در سر بپرورانند و برنامه ریزی های مختلف را جهت به بار نشستن اهداف گذشته خود انجام دهند .

باید در اینجا گفت خط بسیج، خط اسلام ناب محمدی که همان گفتمان امام و رهبری است، می باشد و مقتدرانه از اندیشه ها و باور ها و اصول دفاع خواهد کرد و با تغییر تشکیلاتی افراد، در این سیاست تغییری به وجود نخواهد آمد.

در اینجا مجددا اعلام می کنیم که به قضیه فتنه حساس هستیم؛ این حساس بودن نیز دلیلی بر حمایت یا عدم حمایت از جریانی خاص نمی باشد چرا که بسیج در خدمت نظام اسلامی و مردم عزیز و همیشه در صحنه است و البته فارغ از جناح بندی های معمول سیاسی که بنا بر فرموده امام عزیز و رهبری عظیم الشان در مسائل سیاسی چشم بینا دارد و همواره در صحنه خواهد بود.

دانشجویان بسیجی همچنان خیانت به مردم و نظام اسلامی را در آن وقایع و به آشوب کشیدن کوچه و خیابان ها ، مساجد و معابر و حسینه ها در عاشورای_حسینی و قبح شکنی و توهین به نظام مقدس جمهوری اسلامی را محکوم میکنند.

در همین راستا دانشجویان انقلابی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اعلام میدارند:

ضمن پیگری دانشگاه از تشکل های نو ظهوری که پیاده نظام این افراد بوده و در ظاهر ادعا میکنند اصل نظام و رهبری را قبول دارند اما در اتاق خود اندیشه پوسیده این افراد را تبلیغ و تمثال انها را قاب گرفته بر دیوار تشکل خود میزنند ، که بر خلاف مقررات و قانون جمهوری اسلامی میباشد ، اخطار و تذکرهای لازم را مبذول فرمایند.

و به نماینده این تشکلها اعلام میداریم از سران فتنه برائت جویند و اعلام مواضع متناسب با اهداف والای حسینی و سیره و روش سرور و سالار شهیدان و پیروان حقیقیش داشته باشند، انشا الله رستگار باشیم.  لبیک یا حسین(ع)

ارسال نظرات
پر بیننده ها