خبرهای داغ:
طی نامه ای از جانب وزارت بهداشت:

دانشگاه‌علوم‌پزشکی‌قزوین رتبه اول سلامت و امنیت غذایی کشور شد

رتبه اول کشوری به خاطر همکاری بین بخشی در حوزه سلامت و امنیت غذایی به دانشگاه علوم پزشکی قزوین تعلق گرفت.
کد خبر: ۸۷۶۱۶۰۳
|
۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، روز 17 مهر ماه سال جاری دکتر علی اصغر فرشاد، قائم مقام معاون اجتماعی وزیر بهداشت با ارسال نامه ای برای دکتر منوچهر مهرام، رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین، از کسب رتبه اول کشور به صورت مشترک توسط دانشگاه های علوم پزشکی قزوین و سمنان به خاطر همکاری بین بخشی در حوزه سلامت و امنیت غذایی، خبر داد.
مطابق نامه رییس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی کشور، این ارزیابی بر اساس سه محور «تثبیت دبیرخانه کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی استان» ، « شکل گیری خانه مشارکت مردم در سلامت استان» و « توجیه کارگروه ساغ استان و دریافت مصوبه تدوین برنامه جامع سلامت استان» انجام شده است.
در نامه مذکور، دکتر فرشاد تصریح کرده است که دانشگاه علوم پزشکی قزوین، با توجه به سابقه طولانی اجرای نظام نامه، به عنوان سرآمد در استقرار نظام نامه استانی مدیریت سلامت همه جانبه شناخته می شود و تنها دانشگاهی است که مستندات لازم را به صورت کامل ارائه کرده است.
قائم مقام معاون اجتماعی وزیر بهداشت، یادآور شده است که این ارزیابی ها به منظور توسعه رویکرد همکاری های بین بخشی در کاهش عوامل خطر مرگ های زودرس و فراهم آوردن شرایط اجتماعی حامی سلامت، انجام می شود. همچنین از سال آتی، شیوه نامه ارزیابی عملکرد سلامت محوری استانداران و شاخص های مندرج در آن، ملاک این ارزیابی ها خواهد بود .

9001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها