بیانیه بسیج اساتید، بسیج دانشجویی و بسیج کارکنان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی
بسیج اساتید، بسیج دانشجویی و بسیج کارکنان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی با صدور بیانیه ای جنایات اخیر حکومت آل سعود در یمن را محکوم کرد.
کد خبر: ۸۷۶۱۵۷۷
|
۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور متن این بیانیه به این شرح است:‌

بسم الله الرحمن الرحیم

"كُونَا لِلظَّالِمِ خَصْماً وَ لِلْمَظْلُومِ عَوْناً"

امام علی (ع) - نامه 47 نهج البلاغه

"کاری که امروز دولت سعودی در یمن دارد انجام میدهد، عینا همان کاری است که صهیونیست‌ها در غزّه انجام دادند". حضرت امام خامنه ای

استکبار جهانی بر اساس طراحی صهیونیست ها نقشه تفرقه بین کشورهای مسلمان از طریق دولت های دست نشانده را دنبال می نماید.

بر این اساس رژیم آل سعود، به بهانه دفاع از رئیس جمهور مخلوع یمن نزدیک دو سال است یک جنگ نیابتی را با حمله تجاوز کارانه به کشور مسلمان یمن بر پا نموده است و موجب شهادت هزاران نفر از مردم مظلوم این کشور مسلمان و انهدام زیر ساخت ها و اماکن عمومی آن شده است.

این رژیم در اقدام اخیر خود صدها نفر از مردم مظلوم صنعا را که در یک مراسم مذهبی حضور داشتند با موشک های آمریکایی به شهادت رساند و زنجیره جنایت های خود را کامل نمود.

تاکنون مجامع بین المللی در قبال این جنایت آشکار سکوت اختیار کرده و اقدام عملی در محاکمه جنایتکاران انجام نداده اند

ما اساتیدو دانشجویان و کارکنان بسیجی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی ضمن اعلام انزجار خود از اعمال شنیع غیرانسانی و غیراسلامی  رژیم جنایتکار  آل سعود  در  کشتار ملت مسلمان یمن  موارد ذیل را خواستاریم .  

1-      با الهام از نهضت  سالار شهیدان حسین بن علی (ع) در دفاع از مظلوم  ، از مسئولین کشور می خواهیم که با پی گیری مجدانه خود  ،  زمینه  محاکمه این جنایتکاران  را در دادگاه های  بین المللی  فراهم آورند  .

2-قاطعانه از مسئولین کشور می خواهیم که   زمینه حضور  خیل عظیم اساتید ، دانشجویان و کارکنان دانشگاهها را  در کنار مبارزان شهادت طلب یمن به منظور انجام وظایف شرعی خود فراهم سازند تاپاسخ جنایتهای آل لعین سعود  وغاصبان بی کفایت سرزمینهای مقدس اسلامی را  با قاطعیت و صلابت بدهیم.

3- صهیونیست ها بدانند که انهدام مراکز آموزشی و کشتار دانش آموزان و دانشجویان یمن، تاثیری بر همکاری بین کشورهای مسلمان در ایجاد نهضت ارتقای علم و فناوری  نخواهد گذاشت و بر این اساس ما اساتید و کارکنان دانشگاه و دانشجویان دبیری جهت بازسازی مراکز آموزشی منهدم شده یمن  و کمک به استمرار  نهضت علم و فناوری در مراکز آموزشی آن کشور، آمادگی خود را اعلام می نماییم.

4- مجامع بین المللی بدانند که ادامه سکوت آنان در مقابل جنایت های  آل سعود  اثبات  مجدد وابستگی آنان به صهیونیست ها می باشد.  از مسئولین وزارت امور خارجه می خواهیم تا  از حقوق پایمال شده مردم مظلوم یمن با جدیت در مجامع بین المللی و اسلامی دفاع نمایند .

5- از همه کشورهای منطقه می خواهیم که با اتحاد اسلامی ، زمینه حمایت بیشتر از مردم مظلوم یمن را فراهم آورند و روابط خود  با رژیم بی کفایت و ملعون آل سعود را قطع نمایند.

6- از هیات محترم دولت می خواهیم که با  اقدامات جهادی، نیازهای مختلف مردم مظلوم یمن برای تداوم و گسترش مقاومت آنان در برابر متجاوزان را  فراهم آورند.

ان شاءالله در پرتو محبت و همکاری بین مسئولین دولتی و آحاد جامعه و حمایت از نهضت اسلامی مردم مظلوم یمن، به زودی شاهد نابودی صهیونیست ها و رژیم های وابسته به آنها باشیم.

بسیج اساتید، بسیج دانشجویی و بسیج کارکنان

دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی
ارسال نظرات