مسئول معاونت بسیج مساجد ومحلات استان بوشهر گفت: استان بوشهر پیشتاز مشارکت در سرشماری نفوس و مسکن سال ۹۵ به صورت اینترنتی است و بسیجیان در انجام این طرح تلاش چشمگیری دارند.
کد خبر: ۸۷۶۱۵۵۳
|
۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۱
به گزارش سرویس بسیج مساجد ومحلات خبرگزاری بسیج،  سرگرد "حسین قاسمی" معاونت بسیج مساجد ومحلات استان بوشهر اظهار داشت: برای سرشماری عمومی نفوس ومسکن به شیوه اینترنتی ۲۱ روززمان تعیین شده تا مردم سراسر کشور بتوانند اطلاعات خود را ثبت کنند.

وی با بیان اینکه مشارکت درثبت وتکمیل اطلاعات نفوس ومسکن وظیفه قانونی و شرعی همگانی است، گفت: دربیشتر پایگاه ها وحوزه ها که دسترسی به سیستم شباب دارند، بسیجیان درحال ثبت نام ازعموم مردم به صورت رایگان انجام می شود.

مسئول بسیج مساجد ومحلات استان بوشهر سرشماری را لازمه پیشرفت منطقه دانست و گفت: بر اساس استنتاج آمار به دست آمده از سرشماری نفوس و مسکن برنامه ریزی های لازم جهت توزیع عادلانه منابع و خدمات با توجه به میزان رشد جمعیت مناطق صورت می پذیرد.

"حسین قاسمی" با اشاره به نقش اطلاع رسانی تاکید کرد: بر همین اساس باید به خانواده ها تاکید کرد که نهایت دقت را در تکمیل فرم ها و ارایه اطلاعات خانوارخود داشته باشند وماموران و افراد دخیل درسرشماری از پایین ترین رده تا بالاترین سطوح ، نظارت و توجه لازم درصحت اطلاعات را به کار گیرند.

" قاسمی" ادامه داد: مقوله سرشماری صرفا جمع آوری اطلاعات جمعیتی نیست بلکه شاخص های زیادی مورد توجه قرار می گیرد که این اطلاعات برای انجام برنامه ریزی های مربوط به اداره کشوربه صورت کاملا محرمانه ثبت می شود.

وی اضافه کرد: براساس اطلاعات رسیده، تاکنون شهرستان‌های عسلویه، تنگستان، کنگان، دیلم، دیر، جم، دشتی، دشتستان، گناوه و بوشهر به ترتیب بیشترین میزان مشارکت درسرشماری اینترنتی در استان بوشهر را داشته‌اند.

تصاویر در ادامه ......

انتهای پیام/گ

ارسال نظرات