خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی قزوین:

برای برپایی امر به معروف و نهی از منکر باید از همه چیز گذشت

نماینده ولی فقیه ناحیه بسیج دانشجویی قزوین گفت: امام حسین علیه السلام اثبات کردند که نباید به دشمن اعتماد کرد و به وعده و وعیدهای دشمن اطمینان کرد و عاشورا به ما می آموزد که مقاومت رمز بقاء پیروزی است.
کد خبر: ۸۷۶۱۵۲۵
|
۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۴

حجت‌الاسلام علی مصائبی نماینده ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی قزوین در گفتگو با خبرگزاری بسیج در قزوین، فلسفه قیام ابا عبدالله الحسین علیه السلام را امر به معروف و نهی از منکر دانست و اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر فلسفه قیام است و همه چیز هم بستگی به آن دارد.

وی با اشاره به اینکه دین در امر به معروف و نهی از منکر خلاصه شده است افزود: در روایت‌ها قِوام دین امر به معروف و نهی از منکر ذکر شده است، این فریضه یعنی دعوت به خوبی‌ها و بازداشتن از بدی‌ها.

نماینده ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی قزوین تصریح کرد: اگر فریضه امر به معروف و نهی از منکر به خوبی در جامعه ایفا شود استواری دین اتفاق می‌افتد.

وی ادادمه داد: امام حسین علیه السلام با عمل به این فریضه به ما فهماند که باید امر به معروف و نهی از منکر کرد و برای برپایی این دو فریضه باید از همه چیز گذشت.

حجت‌الاسلام مصائبی تاکید کرد: وقتی در جامعه امر به معروف و نهی از منکر احیا شد یعنی اسلام در آن جامعه رونق دارد و دیگر فساد، گناه و امثال اینها میدانی برای جولان نخواهد داشت.

وی اذعان کرد: در مقابل دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر اعم از پیر و جوان، مرد و زن، حاکم و مردم، همه و همه مسوولیم چرا که ابا عبدالله الحسین با همه وجود به همراه اهل بیت خود این فرایض را انجام داد.
نماینده ولی فقیه در بسیج ناحیه بسیج دانشجویی قزوین ضمن بیان اینکه عاشورا یک خط سیر حقیقی و ادامه دار است مطرح کرد: ما باید از عاشورا درس بگیریم و ادامه دهنده راه ابا عبدالله الحسین علیه السلام باشیم
.

مصائبی ابراز داشت: مراسمات و هیئت‌های عزاداری باید طوری برگزار شود که بتواند بصیرت افراد را هم تقویت کند.
وی قیام ابا عبدالله الحسین علیه السلام را یک قیام سیاسی و فرهنگی عنوان کرد و گفت: امام حسین علیه السلام با آگاهی و روشنفکری و با علم به همه جوانب این قیام ثابت کرد که به هیچ قیمتی اهل تعامل با کفر و باطل نیست
.

نماینده ولی فقیه ناحیه بسیج دانشجویی قزوین در پایان خاطرنشان کرد: امام حسین علیه السلام اثبات کردند که نباید به دشمن اعتماد کرد و به وعده و وعیدهای دشمن اطمینان کرد و عاشورا به ما می آموزد که مقاومت رمز بقاء پیروزی است.

9001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها