انتقاد آیت الله علم الهدی از بی‌تفاوتی نسبت به هشدارهای فرهنگی رهبر معظم انقلاب

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بیان داشت: بعد از دو دهه فریاد زدن مقام معظم رهبری، فرمودند این ولنگاری فرهنگی هم در حوزه آفند و هم در حوزه پدافند کشور را فراگرفته است. اگر کسی هم بخواهد حرفی بزند تندرو، متحجر و غیرعقلانی نامیده می‌شود.
کد خبر: ۸۷۶۱۴۷۹
|
۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در نماز جمعه مشهد در جوار بارگاه منور رضوی با اشاره به ماجرای ورود اهل‌بیت پیامبر(ص) به کوفه، هدف بنی‌امیه از این اقدام را سرکوب تبار پیامبر(ص) عنوان و اظهار کرد: اهل بیت(ع) در برابر اقدامات تحقیرآمیز بنی‌امیه(ع)، ابتکار عمل را از دشمن گرفتند و با تصرف ولایی حضرت زینب(ص) در تمام انسان‌های بازار کوفه، همه ساکت شدند.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: خطبه‌خوانی حضرت زینب کبری(س) در کوفه، ابتکار عمل را از دشمن گرفت و مردم بعد از 20 سال صدای امیرمؤمنان را از تُن صدای ایشان دریافتند.

آیت‌الله علم‌الهدی با اشاره به رفتار پساعاشورایی اهل بیت(ع)، گفت: امروز روزی است که اگر می‌گوییم «ما اهل کوفه نیستیم» باید بفهمیم معنایش چیست، در عاشورا معلوم شد که سیدالشهدا به شهادت رسید، عزیزانش به شهادت رسیدند اما «پساعاشورا» چیست؟ آیا اهل‌بیت در عاشورا ماندند و کنار کشته‌ها شروع به گریه و ناله کردند یا راه افتادند؟ راه افتادند یزید را رسوا کردند؛ راه افتادند و دنبال راه افتادن خودشان، تا امروز ده‌ها و صدها هزار انسان را راه انداختند؛ این پساعاشورای اهل‌بیت بود؛ پساعاشورای ما هم باید این‌گونه باشد.

وی افزود: پساعاشورای با بصیرت این است که اگر ما شعار می‌دهیم «اهل کوفه نیستیم»، ببینیم آیا واقعاً اهل کوفه نیستیم؟ آیا مقابل جریان‌های یزیدی ایستاده‌ایم؟ امروز از اردوگاه جریان یزیدی، آمریکای ناپاک، این پیغام رسیده است که «ما باید عراق را با قدرت نظامی، سوریه را با ناامنی و تروریسم و ایران را با جنگ نرم و انقلاب جنسی از بین ببریم.»

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی با انتقاد از بی‌تفاوتی نسبت به هشدارهای فرهنگی رهبر معظم انقلاب، گفت: نزدیک دو دهه است رهبر انقلاب نسبت به «شبیخون فرهنگی»، «ناتوی فرهنگی» و «تهاجم فرهنگی» هشدار می‌دهند. بعد از دو دهه فریاد زدن، آخر گفتند «این ولنگاری فرهنگی هم در حوزه پدافند و هم در حوزه آفند، فوق‌العاده مملکت را گرفته است.» در این دو دهه علیِ ما تنها مانده است.

آیت‌الله علم‌الهدی اظهار کرد: اگر مسؤولان فرهنگی اهل کوفه‌ باشند، اگر مدیران فرهنگی کشور کوفی مسلک‌ هستند و جواب رهبر را نمی‌دهند؛ شما مردم که اهل کوفه نیستید؛ شما چرا بیکار و بی‌رمق نشسته‌اید؟ اگر ما فقط به دنبال زندگی، نان ‌و آب و شب و روزمان باشیم، پس چگونه می‌گوییم «ما اهل کوفه نیستیم»؟
منبع: رسا
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار