مسئول سازمان بسیج مستضعفین مرز را ساخته استعمار برای جداسازی بشریت و انسانیت دانست و خاطر نشان کرد: اردوی جهادی پیام رسان حقیقت نورانیت است.
کد خبر: ۸۷۶۱۴۶۳
|
۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سردار محمد رضا نقدی در مراسم بهره برداری از عملیات آب رسانی به روستای زربوت گتاب بابل اردوی جهادی و فعالیت های گرو ههای جهادی را ضمن ایجاد الگو برای دیگر مناطق دنیا دارای دو پیام دانست.
 رئیس سازمان بسیج مستضعفین شکل گیری اردوی جهادی را سبب ترغیب گروه های متعدد از کشور های دنیا برای ایجاد زمینه وفاق، دوستی و انسانیت دانست و گفت: شکل گیری این اردو ها  از کشورهای مختلف، در واقع ایجاد، فراگیری، گسترش و قدم نهادن در مسیر سبک زندگی اهل بیت(ع)  و تحقق آموزه های دین اسلام  برای انتقال در جهان است.
 سردار نقدی با برشمردن معیار های فوق آنرا پیام اول اردوهای جهادی خواند و افزود:  پیام دوم اردوهای جهادی بویژه اردوی جهادی حاضر متشکل از 18 ملیت خارجی برای آبرسانی به مناطقی از کشور مان در واقع،  برای کسانی است که ایراد میگیرند« چرا علی رغم نیازمندیهای اقتصادی و گرفتاریهای آن، باید همچنان به مردم عراق، سوریه، یمن و ... کمک کنیم ».
 وی اظهار کرد : باید نگاه کرد که این جوانان چطور از کشور های مختلف اروپایی، آسیایی و افریقایی در داخل میهن ما به جهاد تلاش و مجاهدت می پردازند تا نوع دوستی و انساندوستی را به ارمغان بیاورند، زیرا انساندوستی مرزی نمی شناسد.
 این مسئول یادآور شد: مرزهای جغرافیایی مرز ساختگی است و مرز  تفکر انقلاب اسلامی مرز ساختگی انسان نیست بلکه مرز انسانیت است و در واقع انسانیت مرزی ندارد.
 سردار نقدی در خصوص مرز انسانیت با اشاره به تاریخ شهدای دفاع مقدس بیان کرد: حتی در دفاع مقدس هزاران عراقی علیه صدام و رژیم خودشان دفاع کردند و به شهادت رسیدند  یا نمونه دیگر آن در عملیات مرصاد پیکر هایی را مشاهده می کردیم که از کشور های اروپایی مثل فرانسه در مقابل منافقین و صدام برای اسلام و انسانیت ایستادگی داشته و سپس کشته شدند. 
 این مقام مسئول در سازمان بسیج مرز را ساخته استعمار برای جداسازی بشریت و انسانیت دانست و خاطر نشان کرد: اردوی جهادی پیام رسان حقیقت نورانیت است.
وی از فعالیت بالغ بر 4هزار گروه جهادی در کشور خبر داد که روز به روز بر تعداد آن افزدوه می شود و اظهارداشت:  اردوی جهادی درس عبودیت، بندگی و معرفت الهی است و بخش اعظم آن در ایران است که آموزه پیامبر  عظیم الشان و ائمه معصومین(ع)  را برابر آیات قرانی در زندگی به حرکت در می آورد.
سردار محمد رضا نقدی با اشاره به اقدام گروه جهادی غیر ایرانی امام موسی صدر جامعه المصطفی گفت: برای درک خوب احکام الهی باید میدان آمد  و حرکتی که جامعه المصطفی وارد میدان شد عمق معرفت این اردوها را در داخل و خارج افزود.
در ادامه مراسم افتتاح آبرسانی روستای زربوت بابل طلاب گروه غیر ایرانی امام موسی صدر به همراه مسئولین و اهالی مومن منطقه در رثای امام حسین(ع) سقای تشنه لب حضرت ابوالفضل(ع) و شهدای کربلا به مرثیه خوانی و سینه زنی سنتی پرداختند و اشک عزا در سوگ آن امام و اصحاب و اولادش ریختند.
 

 
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها