خبرهای داغ:
فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در امتداد عاشورا شکل گرفت،گفت: عاشورایی و انقلابی ماندن مستلزم اعتقاد و باور قلبی است.
کد خبر: ۸۷۶۱۴۲۷
|
۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از دامغان، سردار سیدمحمدتقی شاهچراغی در جمع مردم کلاته رودبار در حسینیه شهدا شهر کلاته رودبار ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش اظهار داشت: عاشورا کشتی نجات برای همه بشریت است و هر که سوار بر این کشتی شود بدون شک از آن بهره مند خواهد شد و در دنیا و آخرت عاقبت به خیر خواهد بود.

وی با بیا اینکه مردم باید در تمام سال عاشورا باشند و عاشورایی بمانند، گفت: این روزها فرصت بسیار خوبی است که بیش از پیش با هدف و قیام حسینی آشنا شویم.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در امتداد عاشورا شکل گرفت، تأکید کرد: انقلاب ما جنبش عاشورایی بود و آنها که در این انقلاب جانشان را فدا کردند و شهید شدند به مثابه یاران امام حسین بودند و در مقابل آنها که با انقلاب دشمنی ورزیدند به مثابه یزدیان و دشمنان امام حسین(ع) بودند.

سردار شاهچراغی تصریح کرد: عاشورایی و انقلابی ماندن الزاماتی دارد که یکی از مهمترین آن اعتقاد و باور قلبی است و در این صورت است که عملمان عاشورایی می شود و انقلابی خواهیم ماند.

وی اظهار داشت: دومین الزام عاشورایی و انقلابی ماندن شبیه سازی کردن است یعنی پیام عاشورا که همان احیای واجب فراموش شده امر به معروف و نهی ازمنکر در جامعه امروز است، امروز باید در نهادینه و بدان عمل شود.

فرمانده سپاه استان سمنان با اشاره به شهدای مدافع حرم و مقاومت و عظمت مقامشان گفت: راه امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب و دفاع مقدس را باید تا زنده ایم ادامه دهیم و گمان نکنیم که دیگر امروز چون در امنیت هستیم دیگر وظیفه ای نداریم؛ جهاد و دفاع همچنان باقی است چرا که دشمنان دشمنی شان را پایانی نیست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها