خبرهای داغ:
سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم خبر داد
سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم گفت: همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی با فعالیت‌های فوق‌العاده نیروهای مدیریت پسماند و خدمات شهری بیش از هزار و 300 تن زباله از سطح شهر جمع‌آوری شد.
کد خبر: ۸۷۶۱۳۶۴
|
۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۰
جمع‌آوری بیش از 1300 تن زباله از سطح شهر در تاسوعا و عاشورا
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سیدعبدالله میرابراهیمی با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی برای حفظ پاکیزگی و نظافت شهر اظهار کرد: همزمان با این ایام تمام نیروهای خدمات شهری برای حفظ نظافت شهر و همکاری با هیئات و دسته‌جات عزاداری در حالت آماده باش بودند تا هیچ‌گونه خدشه‌ای در پاکیزگی شهر به ویژه در هسته مرکزی و محدوده حرم مطهر حضرت معصومه(س) وارد نشود.

وی با اشاره به افزایش تولید زباله‌های خشک به دلیل افزایش نذورات مردمی در این ایام خاطرنشان کرد: نیروهای مجموعه مدیریت پسماند در مناطق مختلف به صورت 24 ساعته برای جمع‌آوری پسماند شهری فعال بودند.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با اشاره به میزان زباله جمع‌آوری شده در روزهای تاسوعا و عاشورا گفت: روز سه‌شنبه مصادف با تاسوعای حسینی بیش از 711 تن زباله از سطح شهر با همکاری نیروهای خدمات شهری و متولیان هیئات جمع‌آوری شد.

وی افزود: همچنین تا غروب روز چهارشنبه مصادف با عاشورای حسینی نیز بیش از 615 تن زباله از سطح شهر جمع‌آوری شد که همچنان اقدامات برای جمع‌آوری زباله‌های شهری ادامه دارد.

میرابراهیمی خاطرنشان کرد: روز قبل از تاسوعای حسینی نیز با فعالیت 24 ساعته و فوق‌العاده نیروهای مدیریت پسماند بیش از 694 تن زباله از سطح شهر جمع‌آوری شد.

وی با تأکید بر اینکه تمرکز اصلی نیروهای مدیریت پسماند و خدمات شهری برای حفظ نظافت محدوده هسته مرکزی شهر بوده است، خاطرنشان کرد: تمام تلاش مجموعه مدیریت شهری در این ایام به منظور حفظ نظافت و پاکیزگی شهر برای عزاداران حسینی بود.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم تصریح کرد: با وجود اینکه کمبود نیرو در مجموعه خدمات شهری وجود داشت با افزایش ساعات کاری و فعالیت سه شیفت سعی شد محدودیت‌ها برطرف شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها