خبرهای داغ:
مدیرکل نظارت و هماهنگی خدمات شهری شهرداری قم خبر داد
مدیرکل نظارت و هماهنگی خدمات شهری شهرداری قم گفت: شهرداری تمام امکانات خود را بسیج کرده تا تجمع روز 12 محرم با حضور هیئات مذهبی و عزاداران حسینی با شکوه و جلوه‌ای خاص برگزار شود.
کد خبر: ۸۷۶۱۳۶۰
|
۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سیدمحسن میرهادی با اشاره به تدابیر اندیشیده شده برای برگزاری مراسم 12 محرم در شهر قم اظهار کرد: امسال با هماهنگی مجموعه‌های فرهنگی و هیئات استان مراسم بزرگداشت 12 محرم در شهر قم برگزار می شود.

وی با اشاره به همزمانی واقعه 15 خرداد سال 1342 با 12 محرم خاطرنشان کرد: امسال به همین مناسبت مراسم بزرگداشت با تجمع هیئات مذهبی شهر با مشارکت شهرداری قم برگزار می شود.

مدیرکل نظارت و هماهنگی خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به اقدامات انجام شده برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر تجمع 12 محرم گفت: بحث سیاه‌پوش نمودن میدان روح‌الله که به عنوان مکان اولیه تجمع هیئات مذهبی مشخص شده به طور کامل انجام شده است.

وی با بیان اینکه نصب داربست و بنرهای اطلاع‌رسانی در مسیر منتهی به میدان روح‌الله نیز انجام شده است، افزود: تانکرهای آب نیز برای استقرار در محدوده میدان روح‌الله برای استفاده عزاداران حسینی آماده شده است.

میرهادی با بیان اینکه آماده‌سازی سرویس‌های بهداشتی محدوده میدان روح‌الله برای استفاده عزاداران را در دستور کار قرار دادیم، خاطرنشان کرد: نیروهای خدمات شهری و آتش‌نشانی هم به حالت آماده باش هستند تا بحث نظافت و ایمنی محدوده میدان را تامین کنند.

وی با تاکید بر اینکه 12 محرم نقطه اتصال آغاز انقلاب اسلامی و قیام امام حسین(ع) است، افزود: شهرداری تمام امکانات خود را بسیج کرده تا تجمع این روز با شکوه و جلوه‌ای خاص با حضور امت عزادار و هیئات شهر برگزار شود.

مدیرکل نظارت و هماهنگی خدمات شهری شهرداری قم تصریح کرد: تجمع هیئات مذهبی و عزاداران حسینی جمعه 12 محرم از ساعت 15.30 در میدان روح‌الله برگزار خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها