خبرهای داغ:
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم از برگزاری اجتماع بزرگ عزاداران حسینی(ع) با عنوان «حماسه حسینی، قیام خمینی» روز جمعه در مقابل خانه تاریخی حضرت امام خمینی(ره) در قم خبر داد.
کد خبر: ۸۷۶۱۳۵۹
|
۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰
همایش «حماسه حسینی، قیام خمینی» در قم برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام عباس اسکندری در گفت‌وگو با خبرنگاران، گفت: اجتماع بزرگ عزاداران حسینی(ع) به مناسبت تقارن قیام عاشورا و قیام تاریخی حضرت امام خمینی(ره) در ۱۵ خرداد ۴۲ ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه روز جمعه مصادف با سوم شهادت امام حسین(ع) و سالروز شهادت امام سجاد(ع)، در میدان روح‌الله برگزار می‌شود.

وی افزود: قرائت قرآن کریم، اجرای سرود جمهوری و مارش عزا توسط گروه موزیک نیروی انتظامی، مداحی غلام کویتی‌پور، سید مجید بنی فاطمه، سید احمد شمس و علی انسانی از جمله برنامه‌های این اجتماع است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم اظهار داشت: این اجتماع به صورت مردمی و خودجوش برگزار می‌شود و مسئولان دبیرخانه آن از تمامی هیئت‌های مذهبی و عزاداران حسینی برای شرکت در این اجتماع دعوت کردند.

بر اساس اطلاعیه‌ای که در این زمینه صادر شده، سخنران اجتماع بزرگ عزاداران حسینی، حجت‌الاسلام علی نظری منفرد استاد حوزه علمیه قم است و شرکت کنندگان در پایان این اجتماع از اطعام حسینی بهره‌مند می‌شوند.

همچنین حجت‌الاسلام سید علی خمینی یادگار حضرت امام خمینی(ره) فردا جمعه در سالروز شروع نهضت رهبر کبیر انقلاب در ۱۵ خرداد سال ۴۲ برای دعوت از عزاداران حسینی به منظور شرکت در این اجتماع، پیش از خطبه‌های نماز جمعه قم سخنرانی خواهد کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها