خبرهای داغ:
سرپرست اداره تبلیغات شهرستان رزن مطرح کرد

قیام عاشورا پیام‌آور اصلاح جامعه و امر به معروف و نهی از منکر

سرپرست اداره تبلیغات شهرستان رزن با اشاره به اهداف امام حسین(ع) از قیام عاشورا گفت: قیام عاشوار پیام‌آور اصلاح جامعه و امر به معروف ونهی از منکر است.
کد خبر: ۸۷۶۱۳۴۶
|
۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، حجت‌الاسلام حبیب‌الله غلامی در مراسم سوگواری سرور و سالار شهیدان در حسینیه ثارالله(ع) ناحیه رزن که با حضور مسئولین ادارات و کارکنان سپاه برگزار شد، با تشریح معنی پرچم‌های جنگ در زمان‌های قدیم اظهار داشت: نماد لشکر و پیروزی یا شکست در جنگ‌ها از روی پرچم‌ها شناخته می‌شد.

وی افزود: از این روی پرچم سرخ گنبد امام حسین(ع) نیز نشانگر آن است که جنگ هنوز تمام نشده و تا وقتی ظلمی در جهان هست جنگ ادامه دارد.

سرپرست اداره تبلیغات شهرستان رزن بیان کرد: در واقعه عاشورا امام حسین(ع) و یارانش شهید شدند اما مکتب آنها به تعبیر امام (ره) اسلام را زنده نگاه داشته است.

وی با بیان اینکه مکتب امام حسین(ع) مکتب انسان‌ساز است، تصریح کرد: افرادی که در این مکتب وارد می‌شوند با درس‌های ایثار و از خودگذشتگی، شجاعت و شهامت آشنا می‌شوند.

غلامی با اشاره به شهدای 8 سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم که در جنگ با داعش و استکبار جهانی نقش آفرینی می‌کنند، گفت: این افراد تعلیم یافته همین مکتب هستند.

وی با اشاره به اهداف امام حسین(ع) از قیام عاشورا ابراز داشت: قیام عاشوار پیام‌آور اصلاح جامعه و امر به معروف ونهی از منکر است.

سرپرست اداره تبلیغات شهرستان رزن عنوان کرد: عاشورا همواره مورد طمع دشمنان بوده و با ایجاد شبهات و انحرافات درصدد تضعیف آن هستند، چراکه دشمنان به این نتیجه رسیده‌اند که مکتب عاشورایی پشتوانه محکمی برای استقامت شیعیان است.

وی خاطرنشان کرد: ما امروز وظیفه داریم با برپایی عزاداری‌های سالم برای سالار شهیدان در تبلیغ این مکتب و ایجاد گروه‌های همسو در بین مردم تلاش کنیم تا پیام نهضت عاشورا و امام حسین(ع) را به گوش جهانیان برسانیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات