خبرهای داغ:
مسئول خانه نخبگان بسیج استان همدان گفت: اولویت کار های پژوهشی در خانه نخبگان بسیج باید حل معضلات و مشکلات موجود بر سر راه توسعه استان باشد.
کد خبر: ۸۷۶۱۳۳۸
|
۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، جلسه مشترک کمیته‌های عضو خانه نخبگان سازمان بسیج علمی، پژوهشی وفناوری استان همدان با حضور مسئولین کمیته‌های علمی خانه نخبگان و ریاست سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان همدان برگزار شد.

در ابتدای جلسه مسئولین کمیته‌های تخصصی عضو خانه نخبگان بسیج استان همدان گزارش عملکرد و دست‌یافته‌های خود را در راستای پیگیری حل برخی مشکلات موجود در استان همدان را ارائه دادند.

مسئول خانه نخبگان سازمان بسیج علمی، پژوهشی وفناوری استان همدان در این جلسه ابراز داشت: مسئولین کمیته‌های تخصصی عضو در خانه نخبگان بسیج باید با توجه به توان علمی که دارند به دنبال حل مشکلات موجود در راه پیشرفت استان باشند.

هادیان افزود: اگر برای حل مشکلات موجود در راه پیشرفت و توسعه استان به صورت علمی و کارآمد راهکار ارائه شود به طور قطع مورد استقبال تمام مسئولین ادارات اجرایی در استان قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: کمیته‌های تخصصی موجود در خانه نخبگان بسیج استان همدان باید با اداره اجرایی تخصصی هدف خود ارتباط برقرار کنند و به دنبال حل مشکلات استان باشند.

مسئول خانه نخبگان سازمان بسیج علمی، پژوهشی وفناوری استان همدان با بیان اینکه اولویت کارهای پژوهشی در خانه نخبگان بسیج باید حل معضلات و مشکلات موجود بر سر راه توسعه استان باشد، عنوان کرد: بحران آب، انرژی‌های نو و مشاغل خرد و کوچک از جمله مباحثی است که باید با کارهای تحقیقاتی به دنبال حل مشکلات آنها باشیم.

وی بیان داشت: اگر چه منابع مالی سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری برای حمایت از حل مشکلات موجود بر سر راه توسعه استان و کشور با کارهای تحقیقاتی محدود است باید به دنبال جذب منابع مالی بیشتر از سایر ارگان‌های درگیر با مشکلات موجود باشیم.

هادیان ابراز داشت: برای مثال بحران آبی که چند سال است زنگ خطر آن به صدا در آمده است باید کمیته‌های انرژی و کشاورزی خانه نخبگان بسیج استان همدان همگام با برخی ادارات درگیر با این معضل مانند جهاد کشاورزی و اداره آب و فاضلاب به دنبال یافتن راهکاریی برای حل این مشکل در استان باشند.

وی با تاکید بر اینکه حل مشکلات استان دغدغه همه است، تصریح کرد: اگر نخبگان همگام با ادارات و ارگان‌های مربوطه در استان برای حل مشکلات و معضلات حرکت کنند به طور قطع می‌توانند از منابع کارهای تحقیقاتی و پژوهشی این ادارات نیز در راستای انجام فعالیت‌های تحقیقاتی خود بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات