خبرهای داغ:
رئیس حوزه علمیه لنجان:

غفلت خواص جامعه خسارت‌های جبران‌ناپذیری را به دنبال خواهد داشت

رئیس حوزه علمیه امام خمینی(ره) زرین‌شهر در روز عاشورا گفت: غفلت و تصمیم نابه هنگام خواص جامعه خسارت‌های جبران‌ناپذیری را به دنبال خواهد داشت.
کد خبر: ۸۷۶۱۳۰۸
|
۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج ازلنجان، حجت‌الاسلام‌ سید مهدی هاشمی‌فر  اظهار کرد: غفلت و تصمیم نا به هنگام خواص جامعه خسارت‌های جبران‌ناپذیری را به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: ایجاد فتنه در میان مسلمانان یکی از ابزارهای راهبردی دشمنان بوده و در واقعه کربلا هم شنیده‌ایم که دشمنان درصدد بودند تا با ایجاد نفاق، حضرت عباس(علیه السلام) را از امام حسین(علیه السلام) جدا کنند که این توطئه با بصیرت قمر بنی‌هاشم(علیه السلام) خنثی شد.

رئیس حوزه علمیه امام خمینی(رحمته الله علیه) زرین‌شهر بصیرت را لازمه امروز امت اسلامی دانست و تصریح کرد: در ماجرای فتنه ۸۸ هم شاهد بودیم که بی‌بصیرتی برخی افراد چگونه خسارت‌هایی را به کشور وارد آورد.

حجت‌الاسلام هاشمی‌فر در خصوص افرادی که معتقدند باید فتنه ۸۸ را فراموش کرد و فتنه‌ها تمام‌ شده است، گفت: از زمان حضرت آدم تا قیام حضرت حجت فتنه‌ها ادامه خواهد داشت و مادامی‌ که خود را به سلاح بصیرت مجهز نکنیم در معرض خطر این فتنه‌ها قرار داریم.

وی تبعیت از ولایت‌ فقیه را یکی از راه‌های برون‌رفت از فراز و نشیب‌های جامعه دانست و متذکر شد: ولی‌فقیه چراغ راهی برای عبور از بحران‌ها و رسیدن به سعادت است.

رئیس حوزه علمیه امام خمینی(رحمته الله علیه) زرین‌شهر با اشاره به انقلاب ایران، یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران هم در امتداد فرهنگ عاشورایی محقق شد و روشنگری ولایت‌فقیه در آن زمان سبب شد تا عموم جامعه در مقابل ظلم بایستند و استقلال و آزادی را برای کشور به ارمغان بیاورند.

حجت‌الاسلام هاشمی‌فر در پایان با اشاره به تجمع عزاداران در تاسوعا و عاشورای حسینی و نیز پیاده‌روی در ایام اربعین، خاطر نشان کرد: چنین تجمع‌هایی به‌ طور یقین وحدت مسلمانان و موجبات ناامیدی دشمنان اسلام را به دنبال خواهد داشت.

ارسال نظرات