خبرهای داغ:
رییس ستاد بازسازی عتبات و عالیات استان سمنان خبرداد:

بررسی وضعیت اسکان و پذیرایی از زائران اربعین حسینی در کربلا ونجف

رییس ستاد بازسازی عتبات و عالیات استان سمنان بررسی وضعیت اسکان و پذیرایی از زائران استان سمنان در اربعین حسینی در کربلا ونجف خبر داد.
کد خبر: ۸۷۶۱۲۷۷
|
۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، رییس ستاد بازسازی عتبات و عالیات استان سمنان به همراه اعضای ستاد جهت بررسی وضعیت اسکان و پذیرایی از زائران اربعین حسینی در کربلا ونجف به کشور عراق عزیمت کردند.

رمضانعلی حلوایی رییس ستاد بازسازی عتبات و عالیات استان سمنان در گفت و گو با خبرنگاران با تأکید بر لزوم فراهم شدن بسترهای برگزاری این مراسم، اظهار کرد: اسکان زائران در نقاط مرزی کشور و در شهرهای نجف و کربلا، تغذیه زائران اربعین، ساماندهی موکب ها و بهره‌گیری از ظرفیت های مردمی از محوری ترین موضوعاتی است که باید برای آن بسترهای لازم را مهیا کرد.

رییس ستاد بازسازی عتبات و عالیات استان سمنان از بررسی وضعیت اسکان و پذیرایی از زائران استان سمنان در  اربعین حسینی در کربلا ونجف خبر داد و گفت: هماهنگی با مسئولین عراقی و ستاد بازسازی عتبات و عالیات مستقر در شهرهای کربلا و نجف اشرف انجام شده است.

وی با اشاره به نقش مردم در برگزاری باشکوه این راهپیمایی عظیم گفت: شهروندان در صورت تمايل به ارائه كمكهاي نقدی و غيرنقدی هر چه زودتر كمكهای خود را انجام دهند تا بر اساس آن اقدامات لازم صورت گیرد.

رییس ستاد بازسازی عتبات و عالیات استان سمنان در خاتمه خاطرنشان کرد: مردم خدا جوی استان سمنان همواره در کارهای خیر و خداپسندانه پیشگام بوده‌اند و انتظار می‌رود در این حوزه نیز مشارکت پرشور خود را همچون گذشته به نمایش بگذارند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها