به همت بسیج سازندگی سپاه شاهرود منزل مسکونی یکی از نیازمندان روستای ابر مراحل پایانی تکمیل خود را می گذراند.
کد خبر: ۸۷۶۱۲۵۸
|
۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، منزل مسکونی یکی از نیازمندان روستای ابر شهرستان شاهرود که از ابتدای امسال مراحل ساخت آن آغاز شده است با حضور بسیجیان و کارکنان سپاه مراحل پایانی ساخت خود را پشت سر می گذارد.

مرحله بتن ریزی سقف این منزل قبل از تاسوعا و عاشورای حسینی انجام شد که با این کار فنداسیون اصلی بنا پایان یافته و کار سفیدکاری و زیرکاری این ساختمان نیز در آینده نزدیک انجام می پذیرد.

جعفر اسماعیلی مسئول بسیج سازندگی سپاه شاهرود در حاشیه ساخت این منزل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با بیان اینکه این منزل مسکونی برای یکی از رزمندگان دوران دفاع مقدس است گفت: با همکاری بسیجیان اقشار مختلف و همراهی بسیج سازندگی کار ساخت این منزل مسکونی در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل آغاز شده و به حول و قوه الهی تا هفته بسیج کار این منزل مسکونی به پایان و تحویل این رزمنده می شود.

وی افزود: در سال جاری در برنامه های جهادی ساخت منازل مسکونی برای نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام(ره) نیز در دستور کار است و با همکاری این نهاد و کمک اقشار بسیج تلاش داریم چند واحد مسکونی را برای مددجویان احداث و یا تکمیل نماییم.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها