فرمانده سپاه پاسداران ناحیه ی زابل؛

بقای اسلام در گروی بقای امربه معروف و نهی از منکر می باشد

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه ی زابل اظهار داشت: بقای اسلام در گروی بقای امر به معروف و نهی از منکر می باشد بنابرابن باید بیش از پیش به این فریضه ی الهی پایبند بود
کد خبر: ۸۷۶۱۲۱۸
|
۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲
به گزارش خبر گزاری بسیج از استان سیستان وبلوچستان فرمانده سپاه شهرستان زابل گفت: امروزه نیروهای مقاومت بسیج رسالت بسیار سنگینی جهت نهادینه کردن فرضیه بسیار مهم امر به معروف و نهی از منکر برعهده دارند.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه بقای اسلام در گروی امر به معروف ونهی از منکر است وظیفه همگان ترویج و عمل به این ۲ فریضه ی بسیار مهم است.
 ثمره حسینی ادامه داد: امروزه همه‌ی دشمنان و در راس آن آمریکا جهت سست کردن ایمان و اعتقاد به باورهای دینی مسلمانان برنامه ریزی می کنند بنابراین باید مراقب بود و با تلاش مضاعف روشنگری کرد.
سرهنگ پاسدار حسینی بیان کرد: باید با حرکت رو به جلو، روی ایمان و اعتقاد خود محکم بایستیم چرا که اگر دشمن احساس کند ما قدمی رو به عقب برداشتیم قطعا برنامه های زیادی را اجرایی خواهد کرد.
 فرمانده سپاه  ناحیه زابل ابراز  داشت: با توجه به اینکه در وسط میدان مبارزه قرار گرفته ایم، کوچکترین خطا و غفلت و حتی یک قدم عقب نشینی از سوی ما، سبب عقب رانده شدن ۱۰۰ قدمی کسانی که در پشت سرما قرار دارند خواهد شد.
 وی تاکید کرد: آنچه سبب پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ هشت ساله  و موفقیت در عرصه های مختلف شد ایمان بی نظیر و چشمگیر ملت ایران بود.
 حسینی بیان داشت: امروزه تمام تلاش دشمن از بین بردن ایمان ملت ایران است زیرا می داند با از بین بردن ایمان و اعتقاد به باورها، درخشش و ابهت ملت ایران را نابود خواهد کرد بنابراین با برنامه ریزی بسیار به دنبال  نابودی نسل جوان و نوجوان است که در این راستا باید خیلی مراقبت بود.
وی افزود: شبکه‌های ماهواره‌ای که با برنامه های خود در خانه ها جولان می دهند با عملکردی مشابه علم یزید به دنبال نابودی ارکان خانواده،  اعتقادات و ریشه ها می باشد بنابراین در هر خانه ای که علم یزید وجود داشته باشد قطعا توقعی نمی توان داشت که بچه های آن خانواده حسینی بزرگ شوند.
 وی با عنوان اینکه، باید تکلیف خود را در بهره برداری و استفاده از علم یزید و یا بیرق امام حسین(ع)روشن کنیم، ادامه داد: با تبیین و تعبیر ماهواره به علم یزید در این فرصت و ایام محرم درک آن برای آحاد مردم خیلی بهتر و راحت تر می شود.


ارسال نظرات