نماینده ولی فقیه در کردستان عنوان کرد

بانوان بیشترین هدف دشمن در گسستن استحکام خانواده

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: بانوان بیشترین قشر مورد هدف دشمن در گسستن استحکام خانواده‌ها به شمار می‌روند.
کد خبر: ۸۷۶۱۲۰۰
|
۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی شاهرودی در جمع بانوان فرهیخته استان و اعضای مجمع فاطمیون استان در سنندج اظهار کرد: با توجه به اینکه اسلام روی تحکیم بنیان خانواده‌ها تاکید فراوان کرده است دشمنان نیز برای ضربه زدن به اسلام و گسستن استحکام خانواده‌ها در تلاشند.

وی خاطرنشان کرد: استفاده از جنگ و تحریم‌های اقتصادی نتوانست دشمن را در رسیدن به اهداف شوم علیه ایران اسلامی پیش ببرد لذا با ایجاد شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی می‌خواهد به اهداف خود دست یابد.

این مسؤول افزود: دشمن قصد دارد با گرایش و جذب کودکان، جوانان و نوجوانان و تمامی افراد جامعه به ویژه بانوان ایمان و اخلاق آنها را نشانه بگیرد در حالیکه باید سعی شود از این فضای موجود در راستای رشد فضائل اخلاقی و ایمان استفاده کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان یادآور شد: 90 درصد گوشی‌های هوشمندی که وارد کشور ما می‌شود از طریق قاچاق وارد شده و این آسیبی جدی است اما مردم ما باید آگاهانه از تکنولوژی و فناوری روز استفاده کنند.

شاهرودی با اشاره به اینکه بسیاری از امور امروزه از طریق اینترنت انجام می‌گیرد، گفت: باید استفاده از فضای مجازی و اینترنت مدیریت و به بهترین نحو ممکن و در راستای رشد و پیشرفت به کار گرفته شود.

وی اضافه کرد: عالم بودن و عابد بدون دو ویژگی بارز است که خداوند خواسته این صفات خدایی در وجود انسان‌ها نهادینه شود لذا باید بندگان و مومنان خدا با ایثار، گذشت، شجاعت، آگاهی و علم، مومن بودن و قدرتمند بودن خواست خداوند را در وجود خود نهادینه و حفظ کنند.

وی عنوان کرد: انسان‌ها با داشتن باور و ایمان به رشد و تعالی می‌رسند و اگر این دو مولفه را حفظ کنند یا به پیروزی خواهند رسید و یا در راه خدا شهید خواهند شد و این بالاترین درجه‌ای است که خداوند متعال به انسان‌ها عطا کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار کرد: آمریکا حتی با سوء استفاده از اسلام و به نام اسلام دست به توطئه‌هایی علیه ایران زده است در حالیکه اسلام ما اسلام ناب محمدی است و با اسلام آمریکایی تفاوت دارد.

شاهرودی افزود: علمای اسلام هم به این نتیجه رسیده‌اند که وهابیت بزرگ شده آمریکا، انگلیس و اسرائیل است و نباید اجازه داد که ذهنیت مسلمانان به سمت گروه‌های تکفیری کشیده شود.

وی همچنین به قیام امام حسین(ع) پرداخت و بیان کرد: ایشان نیز برای بقای دین اسلام و ترویج امر به معروف و نهی از منکر قیام کردند و این مهم امروز بر کسی پوشیده نیست.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اضافه کرد: مملکت ما با وجود خدا و قرآن کریم مملکتی خدایی است و هرآنچه که خداوند حکم فرموده باید مورد توجه بندگان و مسلمانان این سرزمین خدایی قرار گیرد.


ارسال نظرات