خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد:

عبرت گرفتن از عاشورا باعث زنده نگه داشتن آن و تحول در جامعه می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با بیان اینکه باید بصیرت داشته باشیم و یزیدیان زمان خود را بشناسیم، گفت: عبرت گرفتن از عاشورا باعث زنده نگه داشتن عاشورا و تحول در جامعه می‌شود.
کد خبر: ۸۷۶۱۱۸۶
|
۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، سرهنگ حسن مرادی در مراسم روشنگری عبرت‌های عاشورا در روستای جنت‌آباد با تبیین قیام امام حسین(ع) بیان داشت: چه اتفاقی در محرم 61 بعد از گذشت 50 سال از رحلت پیامبر (ص) افتاد که مسلمانان جگر گوشه پیامبر(ص) را کشتند و خانواده ایشان را اسیر کردند.

وی با بیان اینکه باید از واقعه عاشورا درس گرفت، افزود: موضوع مهم عبرت گرفتن از واقعه عاشورا است که یکی از عبرت‌های عاشورا، کسانی هستند که در مقابل امام(ع) ایستادند.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد ابراز داشت: دسته اول کسانی که مقابل امام(ع) ایستادند بنی‌امیه، یزید، ابن زیاد، عمربن سعد بودند که به خاطر ثروت، قدرت و حکومت در مقابل نوه پیامبر(ص) و سیدالشهدا(ع)، ایستادند که ابوسفیان در سفارش به فرزندان خود می‌گوید قدرت باید مثل گوی در دستان شما بچرخد و از واگذاری به بنی هاشم خودداری شود.

وی ادامه داد: بنابراین امروز آنچه که ما باید در انقلاب عبرت بگیریم این است که بدانیم چه کسانی در مقابل حسین زمان ایستادند و به دنبال از بین بردن انقلاب اسلامی هستند و باید شرایط فعلی خود را با شرایط عاشورا تطبیق دهیم.

مرادی تصریح کرد: دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب از قبیل آمریکا، اسرائیل، عربستان و گروه‌های تکفیری نزدیک به 37 سال با انواع و اقسام تهدیدات برای سرنگونی انقلاب اسلامی هجمه درست می‌کنند که یکی از آنها بر اساس فرمایش رهبری ایجاد جنگ‌های نیابتی توسط گروه‌های تروریستی در سطح منطقه توسط استکبار جهانی برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی ابراز داشت: از بعد زمان و مکان محرم61 با محرم سال 1437 فاصله دارد اما دشمنان امام حسین(ع) با دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران هیچ تفاوتی ندارند و باید یزیدیان زمان خود را بشناسیم.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد گفت: آن چیزی که باید عبرت بگیریم این است که بصیرت داشته باشیم و نسبت به مسائل روز شناخت به دست بیاوریم.

وی خاطرنشان کرد: عبرت گرفتن از عاشورا باعث زنده نگه داشتن عاشورا و تحول درجامعه می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات