مدیر تبلیغات اداره کل اوقاف استان سمنان خبر داد
مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان از توجه به اوراق وقف در برنامه‌های سوگواره بصیرت عاشورایی در این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۶۱۱۶۷
|
۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، بهنام مطلبی با اشاره به اجرای سوگواره بصیرت عاشورایی ویژه ماه‌های محرم‌الحرام و صفرالمظفر در استان سمنان اظهار داشت: تبلیغات و اطلاع‌رسانی خوبی در راستای پوشش مطلوب برنامه‌های سوگواره بصیرت عاشورایی در سمنان انجام شده است.

وی با اشاره به اقدامات صورت‌گرفته قبل از اجرای طرح اظهار داشت:‌ تبلیغات محیطی وسیع در سطح مرکز استان، شهرستان‌های تابعه مسیرهای حرکت عزاداران با نصب پوستر و بنرهای طرح سوگواره بصیرت عاشورایی به‌ویژه تجمع لبیک یا حسین (ع) و تجمع بانوان با عنوان رهروان زینبی انجام شد.

وی تصریح کرد: تبلیغات محیطی ویژه در بقاع متبرکه و پیرامون آن به مناسبت ماه محرم صورت گرفته است.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان از فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در رابطه با وقف و بقاع متبرکه و همچنین قیام حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) در تبلیغات محیطی استفاده شده است.

مطلبی بیان کرد: مدیران استان و شهرستان، هیأت امنای امامزادگان را در جهت فضاسازی و تبلیغات محیطی متناسب با طرح به‌ویژه تجمع لبیک یا حسین (ع) و همایش رهروان زینبی و... توجیه کردند.

وی تصریح کرد:‌ تبلیغات محیطی وسیع در سطح استان و شهرستان‌های تابعه در خصوص اوراق وقف انجام شده است تا شاهد رشد موقوفات باشیم.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان از تعامل و مشارکت در برنامه‌های عمومی و خبری صداوسیمای استان به‌ویژه طرح لبیک یا حسین (ع) و تجمع بانوان با عنوان رهروان زینبی و ... به‌صورت مستمر خبر داد.

مطلبی افزود: ارسال پیامک‌های اطلاع‌رسانی مراسم طرح بصیرت عاشورایی متناسب با ایام محرم و همچنین پیامک‌های ویژه طرح تجمع لبیک یا حسین (ع) و تجمع رهروان زینبی صورت گرفته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها