فرمانده سپاه ناحیه مقاومت زرندیه خبر داد
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت زرندیه گفت: مسجد روستای اسماعیل‌آباد کوچکلو که به همت بسیج سازندگی احداث شده امروز با حضور مسئولین کشوری مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۸۷۶۱۱۲۵
|
۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ روستای اسماعیل‌آباد کوچکلو از توابع شهرستان زرندیه از جمله مناطق محرومی است که در 60 کیلومتری پایتخت است.
مردمی ساده و بی‌آلایش که در این روستا با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم می کنند و تنها توکلشان بر خداست.
مردم این روستا هنوز از امکانات اولیه برخوردار نیستند و جالب‌تر اینکه دو سال گذشته به همت یکی از گروه‌های بسیج سازندگی، مشکلات مردم روستا به گوش مسئولین رسید و رسانه‌ها به انعکاس مشکلات مردم روستایی که در 60 کیلومتری پایتخت هستند و سهمشان تنها محرومیت است، پرداختند.
سرگرد پاسدار محمد مهجوری در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به محرومیت این روستا و رسیدگی مسئولین برای رفع مشکلات اهالی گفت: دو سال گذشته تعدادی از جهادگران در قالب اردوهای جهادی هفت روزه وارد روستا شدند و از آنجا که کمبود آب و مشکلات آبرسانی از مهم‌ترین مشکلات مردم این روستا بود توانستند با همت فرمانداری و اوقاف بخشی از این مشکلات را مرتفع سازند.
وی افزود: این روستا یکی از محروم‌ترین مناطق زرندیه است؛ گروه‌های جهادی بسیج سازندگی زرندیه و تهران با توجه به اینکه منبع ذخیره آب روستا به دلیل رسوب از نظر بهداشتی مناسب نبود با مساعدت مسئولین منبع جدیدی را برای روستا تهیه کردند.
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت زرندیه تصریح کرد: با توجه به اینکه این روستا بیش از 70 خانوار است و در کنار آن روستاهای همجوار نیز هستند؛ متاسفانه برای اقامه نماز، مراسم عزاداری و مراسمات مذهبی مسجد نداشتند؛ تصمیم گرفته شد تا مسجدی به همت بسیج سازندگی کشور ساخته شود که امروز با حضور مسئولین کشوری مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.
سرگرد پاسدار مهجوری یادآور شد: همان دو سال گذشته غسالخانه‌ای را برای روستا ساخته و مورد بهره‌برداری قرار دادیم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: این روستا به رغم مشکلات عمده ولی هنوز خانه بهداشت ندارد و با پیگیری‌های صورت گرفته، چون به حد نصاب جمعیتی نرسیده امکان احداث خانه بهداشت در منطقه ناممکن است.
انتهای پیام/
ارسال نظرات