نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری:

حامی درجه یک عربستان آمریکا و اسرائیل هستند

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری گفت:منافع مادی و سیاسی زمینه ساز نادیده گرفتن جنایت های امروز عربستان در یمن شده است
کد خبر: ۸۷۶۰۹۷۳
|
۲۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۱
مولوی سلامی نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با خبرگزاری بسیج از استان سیستان وبلوچستان اظهار داشت بیش از یک سال و نیم است که عربستان سعوی بی رحمانه به مردم یمن حمله می کند و افراد بیگناه را به خاک و خون می کشد.
وی ادامه داد: شیعیان یمن مشغول عزاداری بودند که مورد حمله ای وحشیانه قرار گرفتند و انسان های بی گناهی در جریان حمله اخیر سعودی جان خود را از دست داند، این گونه جنایات حاصل کینه دیرنه آمریکا و همدستانش از مسلمانان است.
وی ضمن تایید اینکه حملات عربستان به مردم یمن بدون چراغ قرمز کشورهای استکبار ممکن نیست گفت: مسلم است که حامی درجه یک عربستان آمریکا و اسرائیل هستند و این رفتار جنون آمیز سران سعودی بدون حمایت این کشورها ممکن نیست.
نماینده اهل سنت سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری حمله جنگنده های سعودی به مراسم عزاداری را ناشایست دانست و گفت: این حملات جنون آمیز از سوی همه مسلمان و جامعه اهل سنت ایران محکوم است.
مولوی سلامی گفت: عقبه مسلمان کشی عربستان منافع سیاسی و مادی است، ، دشمن امروز به گونه ای عمل کرده که امروز بسیاری از کشورهای اسلامی را شستشوی مغزی داده و آنها را وادار کرده به جنگ با مسلمان کرده است.
وی با تاکید بر اینکه امروز برخی از کشورهای اسلامی به قاعده های قرآن عمل نمی کنند گفت: کشورهای اسلامی به جای اینکه جلوی گستاخی سعودی را بگیرند با سران آن همراه می شوند و از آنها حمایت می کنند.
نماینده اهل سنت سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری ضمن تاکید بر اینکه باید سکوت در خصوص جنایت عربستان در یمن شکسته شود ادامه داد: منافع بسیاری امروز در همین سکوت است و همین منافع مادی و سیاسی زمینه ساز نادیده گرفتن جنایت های امروز عربستان در یمن شده است.
وی افزود: در خصوص هر جنایت کاری چه عربستان و چه هر کسی باشد سکوت جایز نیست، باید مسلملان احساس وظیفه کنند و رسالت خود در این زمینه را انجام دهند.
مولوی سلامی با تاکید بر اینکه آل سعود امروز به اسلام پشت کرده است در پایان گفت: عربستان با توجه مشکلاتی و باتلاقی که برای خود به وجود آورده است، سخت است که بتواند خود را به راحتی از این معرکه بیرون بکشد
ارسال نظرات