خبرهای داغ:
قهرمان شنای کشور علمدار هیئت عشاق الحسین رومانی است.
کد خبر: ۸۷۶۰۹۰۱
|
۲۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶
فریاد یا حسین قهرمان شنا بر بالای سکوی قهرمانی
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام والمسلمین سید جواد نورموسوی چند سالی به عنوان مبلغ به کشور رومانی دعوت می شود، اظهار می دارد: از حضور اهل سنت و مسیحی در مراسم عزا داری محرم برای امام حسین در هیئت عشاق الحسین در بخارست کشور رومانی تعجب نمی کنم زیرا حسین ابن علی ابن ابی طالب( علیهم السلام ) در تک تک اهل معرف در دنیای بشرت خیمه و جایگاهی دارد. نام حسین عاشقانه برقلب شیعه وسنی و مسیحی و یهودی و….. حک شده است.

قهرمان شنای کشور علمدار هیئت عشاق الحسین رومانی است.

محمد تحت تعلیم و تربیت مادر فداکار ایرانی خود قرار می گیرد و با فرهنگ و ادب اسلامی بزرگ می شود .جوان مودب و مهربانی است و بخاطر حسن خلقش در میان مردم رومانی خصوصا ورزشکاران چهره آشنایی دارد.

این جوان به مدت ۶ سال قهرمان شنای کشور رومانی را بخود اختصاص داده است ویک بار قهرمان کاراته کشور رومانی می شود علاوه بر آن در مسابقات جودو و دوی ماراتن هم شرکت می کند.مسابقات شنای ملی سال گذشته کشور رومانی مصادف با روز عاشورا می شود و محمد مقام قهرمانی را از آن خود می کند و بر بالای سکو قرار می گیرد و درجلوی دوربین رومانی در حالی که پیشانی بند یا ابوالفضل را بسته بود بر سینه می زند فریاد یا حسین یاحسین سر می دهد که باعث تعجب حاضران می شود و می گوید این قهرمانی را از ابوالفضل العباس دارم و برای حاضران از عاشورا می گوید.
ارسال نظرات