خبرهای داغ:
دبیر ستاد امر به معروف مسجد مقدس جمکران خبر داد
دبیر ستاد امر به معروف مسجد مقدس جمکران اقدامات این ستاد برای اجرای عملی امر به معروف و نهی از منکر در مسجد مقدس جمکران را تشریح کرد.
کد خبر: ۸۷۶۰۹۰۰
|
۲۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱
برگزاری دوره‌های آشنایی با امر به معروف برای خادمان جمکران
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، رضا پاینده با اشاره به اینکه اجرای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه از واجبات الهی است که باعث اصلاح امور و حرکت مردم به سمت سعادت و کمال خواهد شد، اظهار کرد: بی‌شک تمام مردم در جامعه اسلامی باید نسبت به این فریضه مهم و اثرگذار حساس باشند، چرا که کم رنگ شدن آن در جامعه عواقب و خسارات گاهاً جبران ناپذیری به همراه خواهد داشت که امروز نیز جامعه ما با بخشی از آن دست به گریبان است.

وی با اشاره به تاکیدات تولیت مسجد مقدس جمکران مبنی بر اجرای کامل امر به معروف و نهی از منکر در تمام ابعاد آن در این مکان مقدس، بیان کرد: نخستین اقدام ما در این زمینه، برگزاری دوره‌های آشنایی خادمان با امر به معروف و نهی از منکر و مراحل آن و همچنین نحوه اجرای بر اساس موازین اسلامی بود.

دبیر ستاد امر به معروف مسجد مقدس جمکران از چاپ و توزیع تراکت و نصب بنرهای اطلاع ‌رسانی با موضوع بیانات مراجع معظم تقلید در خصوص حجاب و عفاف خبر داد و بیان کرد: خادمان گشت‌های لسانی امر به معروف با پوشش مخصوص نیز در مسجد در حال فعالیت هستند و نکات لازم را به خوش‌رویی و بیان مناسب به زائران این مکان مقدس تذکر می‌دهند.

پاینده از تهیه چادر برای خواهران و تحویل آن در ورودی‌ها مسجد جمکران خبر داد و ابراز کرد: همچنین برای جذب دختران خردسال به حجاب اسلامی و چادر، به کودکان چادری که به این مکان مقدس مشرف می‌شوند هدایایی اهدا می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تمام توان خود را در این مکان مقدس به کار بسته‌ایم تا با بهره‌گیری از آموزه‌های دینی و سفارش‌های بزرگان و علمای دین دو واجب الهی امر به معروف و نهی منکر را در عمل پیاده کرده و نمازگزاران مسجد مقدس جمکران را بیش از پیش با وظایفشان آشنا کنیم.
ارسال نظرات